verwijderen van virusprogramma uit xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

cinnamonman

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
hallo,
ik heb een virusprogramma geinstalleerd wat mij niet langer bevalt.ik wil het graag verwijderen.maar als dit doe dan zegt mijn pc dat het nog steeds in gebruik is en kan ik het niet verwijderen.ik heb het idee dat het beveiligingscentrum van mijn servicepack 2 de boosdoener is.daar staat dat programma in verwerkt.nu is mijn vraag hoe krijg ik dat daaruit zodat ik een nieuw antivirus programma kan installeren

groetjes: cinnamonman

In de veilige modus kun je dat doen.

een vraagje nog

kunt u mij zeggen hoe ik in de veilige modus kom en er weer uitkom.ik heb dit vroeger wel eens gedaan maar zou het niet meer weten

alvast bedankt: cinnamonman

start/uitvoeren/msconfig/boot.ini/ en dan safe boot aan vinken . opnieuw opstarten

gr

In z'n algemeenheid bij het opstarten op F8 drukken. Afsluiten zoals je gewend bent xp af te sluiten

krijg het er ook in de veilige modus niet uit

hallo,
ik heb geprobeerd om het in de veilige modus te verwijderen maar dan krijg ik dezelfde melding dat het in gebruik is.kunt u mij nog een hint geven?

Heb je het virus programma wel uitgeschakeld ?
Dan kan je bij het beveiligings centrum bij verwanten onderwerpen kijken .

gr

over welk virus programma praten wij?

als je over Norton spreek heb ik een bestand die de rest verwijderd.

mail me maar: edit mod: verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door wallyD
als je over Norton spreek heb ik een bestand die de rest verwijderd.

mail me maar: edit mod: verwijderd[/email]

En volgens mij wil jij spam hebben.
een e-mail adres hier neerzetten is gevaarlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat het geen kwaade kon ik wilde alleen maar helpen

Walter

verwijderen antivirusprogramma

hallo,
er werd mij een suggestie gedaan om in het beveiligingscentrum naar verwante onderwerpen te zoeken maar dat staat er bij mij helaas niet in.ik gebruik momenteel het antivirusprogramma nod 32.ik wil het verwijderen omdat er tijdens het scannen diverse foutmeldingen komen zoals bij het openen van files en ook eventueel als de scanner wat gevonden heeft kan ik het verdachte bestand niet verwijderen.dus ben ik er een beetje klaar mee

in afwachting op uw antwoord: cinnamonman

haretlijk dan voor de uitleg

hallo,

bij deze bedankt voor deze installatie handleiding.ik ga eerst proberen om de boel weer goed te zetten want deze virus scanner werd als een van de beste aangeprezen.ik ga het gewoon nog eens opnieuw peoberen.

groetjes: cinnamonman

instellingen...........

hallo,

weet u misschien waar ik de instellingeb kan vinden van dit programma.ik heb het geinstalleerd maar hij verwijderd nog niets.zou dat wel graag willen

alvast bedankt voor je reactie: cinnamonman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan