verwijderen w 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

tatchycka

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
zeker een hele domme vraag, maar ik heb geen flauw idee hoe ik windows 98 van de Pc afkrijg, de versie die erop staat werkt niet meer naar behoren en moet eraf.......ik heb wel een cd-rom met een goeie versie om erop te zetten, maar hoe krijg ik nou in hemelsnaam die oude versie eerst verwijdert!
alvast mijn dank................. gr. sabine

Welke nieuwe versie windows wil je erop zetten?

Gewoon erover heen gooien, worden alle bestande herschreven en de configs gebruikt, of met de opstartflop met cdrom ondersteuning de C: schijf formateren en vanaf de de cd installeren met het schijf nummer van je cd rom op te zoeken en de setup te draaien.

windows vewijderen doe je zo

format c:
(je bent nu alles kwijt) je hele hd is leeg nu
daarna niet meer dan setup in drukken

ik heb een cd-rom met w98 se liggen.....
dat ik dat ding moet formatteren weer ik maar hor is de vraag..........graag stapje voor stapje!
ik heb zelf XP met recoverysysteem, en ben hier met de pc van een vriendin bezig..
zelf heb ik ook vrijwel nooit met 98 gewerkt dus weet er niet zoveel van...........en zeker niet hoe ik hem dus nu echt leeg krijg.
dus ja formateren...
maar uitleg graag stapje voor stapje....
bedankt sabine

gewoon het besturingssysteem wat je er op wilt zetten er in doen en win 98 overschrijven dan gaat ie er vanzelf af:thumb:

geformatert krijg ik dat kreng gewoon niet, en de setup installert wel, maar repareet alleen, krijg niet de kans om de computer van een andere gebruiker etc te voor zien en hij geeft ook nog steeds geen geluid (speakers zijn goed) en spelletjes...........
heeeeeeeeeeeeeel vreemd!
Bertus.....je idee is hemels......maar ik kom niet op het scherm dat ik schijf c kan formateren..........hij gaat direkt over in de setup! gr..:confused: :confused: sabine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan