Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Verwijderen?

Hallo mensen.
Kan ik deze zonder problemen verwijderen. Tijdens iedere Scan aangetrofen en niet te verwijderen. Zie bijlage. Sorry mensen. Geen bijlage !! krijg dit niet voor mekaar. Dan maar zo!
Ik had bij een scan 2 items aangetroffen die niet verwijdert kon worden. Het waren registerveranderingen met een rood doorstreept uitroepteken ervoor. Weet iemand hier raad mee? Ik had een bijlage erbij willen doen maar dit bestandje was te groot hiervoor. Groetjes L.Slaats.

Laatst bewerkt:
Mario.
Ja, dit gaat niet echt lekker? Hoe kan ik een bijlage toevoegen in een bericht? groetjes L.Slaats.

Je reageert en onder het reageer venster zie je links "bijlage toevoegen" en vlak daarachter de knop bladeren.

Hiermee kun je op je hd bladeren naar het bestandje. Bijlage mag max 102kb zijn en het liefst jpg

Te groot!

Ik had een PrintScreen gemaakt van Spybot S&D 1.2, maar waarschijnlijk is deze te groot om in te voegen. Mario bedankt voor de snelle hulp. Groeten L.Slaats.

Re: Verwijderen?

Geplaatst door l.slaats.
Hallo mensen.
Kan ik deze zonder problemen verwijderen. Tijdens iedere Scan aangetrofen en niet te verwijderen. Zie bijlage. Sorry mensen. Geen bijlage !! krijg dit niet voor mekaar. Dan maar zo!
Ik had bij een scan 2 items aangetroffen die niet verwijdert kon worden. Het waren registerveranderingen met een rood doorstreept uitroepteken ervoor. Weet iemand hier raad mee? Ik had een bijlage erbij willen doen maar dit bestandje was te groot hiervoor. Groetjes L.Slaats.

l.slaats,

Scan even met spybot in de veilige modus en dan kun je de items wel verwijderen met spybot zonder probleem.

Je komt in de veilige modus door bij het opstarten van de pc op de F8 toets te tikken.

Roby.
Dit lukt niet. Krijg vervolgens een error melding!

Oke Saldos zal bij de eerst volgende opstart Spybot starten in de veilige modus.

Saldos ik heb tussendoor de pc opgestart in de velige modus en Spybot laten draaien. Ook hier werden deze twee items niet verwijderd.

Geplaatst door l.slaats.
Saldos ik heb tussendoor de pc opgestart in de velige modus en Spybot laten draaien. Ook hier werden deze twee items niet verwijderd.

l.slaats.,

Ik weet nog steeds niet over welke bestanden het gaat, want je hebt de bijlage nog steeds niet gepost.

Gaat het misschien over de bestanden hcdata.bak en sti_trace.log ?

bijlage.

Saldos.
Heb een printscreen gemaakt maar het lukt mij niet om deze te posten. Druk onder op bladeren, vervolgens op openen en staat hij er. Maar als ik vervolgens op plaats bericht druk of eerst bekijken lukt het niet.
Saldos hieronder alsnog een bijlage.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Die items worden wel verwijderd, alleen er worden sneller nieuwe aangemaakt dan je met je ogen kunt knipperen.
Het verwijderen van user tracks met Spybot S&D heeft alleen zin als je weet wat je doet.
Misschien is het beter om "In het systeem" en "Gebruikssporen" uit te vinken tot je de helpfile doorgenomen hebt.

De Direct Input sleutels die je verwijdert bevatten de laatst geopende programma´s.

Groetjes,

Pieter

PS Als je je screenshots als jpg opslaat i.p.v. als bmp zijn ze niet te groot om als bijlage bij tevoegen

hoi Pieter.
Spybot S&D 1.2 draaid al een hele tijd in mijn systeem.
Heb de helpbijlage zeker doorgelezen. Rood en groen kan zonder problemen verwijdert worden! Heb tot nu toe nog geen problemen gehad hiermee. Heb alleen "in het systeem" uitgevinkt ( zwart). Als dan toch nog problemen zijn kan men altijd terug vallen op "herstel" of andere opties. Pieter bedankt en zal de volgende keer zeker het bestand als jpg opslaan i.p.v bmp.
Groetjes L.Slaats.

Geplaatst door Pieter Arntz
Hoi,
Die items worden wel verwijderd, alleen er worden sneller nieuwe aangemaakt dan je met je ogen kunt knipperen.

Pieter, omdat hij een uitroepteken ervoor krijgt, betekend het dat ze niet verwijderd worden.

l.slaats.,
Ik zou even in de veilige modus opstarten en ze dan in de veilige modus handmatig verwijderen.

Geplaatst door saldos

Pieter, omdat hij een uitroepteken ervoor krijgt, betekend het dat ze niet verwijderd worden.

In dit geval niet noodzakelijk (ha, die Saldos! :D ).

Ik had hetzelfde "probleem", maar na even opnieuw opstarten bleken beide DirectInput entries gewoon in Recovery te staan, als duidelijk bewijs dat ze toch verwijderd waren.

Zie ook hier: http://www.net-integration.net/cgi-...8261aabffff;act=ST;f=24;t=2128;hl=directinput

In een flink aantal gevallen blijkt het na rebooten in orde te zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan