verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnny Boy

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2001
Berichten
280
heb net via msn wat binnen en dit zit in de map mijn ontvangen bestanden.
heb dit op een andere schijf gezet middels kopieeren
want knippen - plakken werk niet.
Dacht dan haal ik het weer uit de map nou het lukt me niet dit te verwijderen ook niet in de veilige mode

Wie heeft een antwoord thanks

Johnny Boy
 
Waarschijnlijk gebruik je dit bestand.. misschien weet je het zelf niet eens... Je moet eens ctrl alt del doen... en kijken tussen de processen of het bestand of zowiets dergelijks ertussen staat. Vervolgend moet je dit proces beëindigen en kun je hem als het goed is verwijderen. Welk bestand is dit eigenlijK?
 
hoi

Ja hij zegt dat die in gebruik is maar als ik crtl alt del indruk geeft die aan dat ik die alleen de map aan
Mijn ontvangen bestanden en het zijn trouwens avi bestanden.
De pc van mijn zoontje had geen veel ruimte meer dus ik dacht zet ik het wel even op mijn pc en dan op een vrije Harde schijf en dan haal ik de film wel weer weg uit de map mijn ontvangen bestanden maar dit lukt niet ,dus nu zit ik met een volle C:\schijf en mijn zoontje met een :D :D
met de jpg's weet ik nog dat ik die ook niet kon verwijderen omdat ik ze gebruikte in msn in mijn afbeeldingen deze toen verwijderd daar en toen kon ik ze wel verwijderen uit de map mijn ontvangen bestanden maar die avi ?????
Daar snap ik niks van!!
:eek: :eek: :eek: :eek:
groeten Johnny Boy
 
gewoon msn uitzetten en weggooien die handel
 
heb alles uit staan en zelfs in de veilige mode kon ik dit niet verwijderen

Groeten Johnny Boy:confused: :confused:
 
In Dos zal het toch wel lukken? Download een opstartdiskette http://www.24by7.ca/files/boot98se.exe. Zorg dat de pc boot van floppydrive (bootvolgorde veranderen in Bios)

Ga in dos naar de locatie waar het bestand staat en verwijder het.

Als je bepaalde Dos commando's niet weet kun je het altijd vragen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan