verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg5

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2003
Hallo luitjes,
ik had een film van kazza gedownload (finding nemo) en heb het bestand verplaats naar tijdelijke documenten.In de kazaa map heb ik 'm verwijdert maar in de map tijdelijke doc.s kan ik 'm niet verwijderen. Ik krijg dan iedere keer de melding dat het bestand al in gebruik is. Heb zelfs in het register het bestand verwijdert maar nog steeds kan ik 'm niet verwijderen.Het filmbestand is nog steeds in gebruik zodat ik 'm niet kan verwijderen.Heb 'm zelfs in veiligemodus proberen te verwijderen maar daar ook helaas.

wat kan ik nog doen?

groetjes Mario

alvast bedankt

en als je het probeert met delete en shift tegelijk in te drukken nadat je het bestand blauw gemaakt hebt(1 x klikken) mischien dat het te groot is voor de prullebak en moet je het ineens verwijderen
maikel

Het kan zijn dat het bestand gekoppeld is aan een progamma, bvb een player, of microsoft word.

Kijk eens in de msconfig en vink even alle onnodige zaken uit, probeer daarna in veiligemodus alles te verwijderen van nemo.

groetjes speedtouch

Is niet gelukt

Hoi,
het is me nog niet gelukt om finding nemo.avi te verwijderen.
Heb ms config geprobeerd en alles uitgevinkt maar helaas.
Ben ook naar microsoft site geweest maar dat is in het engels dus daar kan ik geen wijs uit.
Hebben jullie nog suggestie's?

groetjes Mario

process explorer

hoi luitjes,

ik ben met process explorer bezig maar hoe werkt het?
Kan bestand finding nemo.avi daar niet in vinden of.......
En als ik het vind wat moet ik dan doen???

groetjes Mario

Je moet niet het avi bestand zoeken maar explorer.exe, die moet uit. Wel eerst een DOS-box openen.

hoe???

Hoi,
ja die heb ik gevonden maar hoe zet je die uit en hoe open je de DOS box?
Het is allemaal in het engels en daar heb ik moeite mee.
Alvast zeer bedankt want hoe dan ook die finding nemo moet eraf.

groetjes Mario

AVI verwijderen
Meestal kan je het niet verwijderen daar men zegt dat de file in gebruik is. De reden hiervoor is dat XP een lijstje bijhoudt van recent gespeelde bestanden.
Je vind de lijst in het register(start-uitvoeren - typ 'regedit') via de sleutel
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ MediaPlayer \ Player \ RecentFileList.

Verwijder hier het bestand

of

in het register( start-uitvoeren - typ 'regedit') via de sleutel

HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler

en verwijder daar de key

"{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}"

Voor een permanente oplossing:

( start- uitvoeren- typ ' regedit')
Verwijder de volgende registersleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32

Sluit het Register af en herstart de pc

perfect

Harstikke bedankt Jozo en natuurlijk de anderen ook!!!

Ik ben ervan af.

Ga zo door mensen!

groetjes en tot vraags

mario

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan