Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimyla

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Hallo,
Ik heb een vraag over hoe je een internet -snelkoppeling definief uit Favorieten kan verwijderen.
Ik heb dit al zoveel keren verwijderd, maar komt steeds
weer terug op Favorieten. Bijvoorbaat dank!

Om welke gaat het precies? De snelkoppeling kan door Spyware telkens weer toegevoegd worden.

Welkom op Helpmij!

kijk eens in de verkenner bij c:\documents en settings, gebruikersnaam, favorieten of je die regel daar niet definitief kunt verwijderen.

Gezien die regel iedere keer terugkomt denk ik idd dat het om spyware gaat.

Download Ad-aware en draai deze.
Denk dat het dan wel afgelopen is.

Hallo..,

Ik heb met diverse mensen hierover gehad, en blijkt dat het om spyware gaat. Ik heb inmiddels Ad-aware geinstalleerd,maar het probleem is niet echt opgelost. Zelfs mijn startpagina gaat automatisch veranderen. Het is mij geadviseerd om een spyware removal etc... programma aan te schaffen.

Geplaatst door jimyla
Hallo..,

Ik heb met diverse mensen hierover gehad, en blijkt dat het om spyware gaat. Ik heb inmiddels Ad-aware geinstalleerd,maar het probleem is niet echt opgelost. Zelfs mijn startpagina gaat automatisch veranderen. Het is mij geadviseerd om een spyware removal etc... programma aan te schaffen.

Je hoeft niets aan te schaffen; alle goede antispywareprogramma's zijn gratis.

Lees het volgende bericht goed door en volg de instructies: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=176460

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan