• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzen naar keuze uit keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxxmeisje

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Berichten
16
Hoi,

Ik heb in een excelbestand een keuzelijst gemaakt dmv valideren. Nu wil ik dat als ik keuze A maak dit ook ingevuld wordt op blad 2 en hetzelfde voor als ik keuze B maak. Ik heb al gezocht op de site of het antwoord erbij stond maar ik kwam er geen wijs uit. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!
 
Ga in blad 2 op de cel staan waar het moet komen en type een = teken, ga nu naar blad 1 en klik op de validatiecel en dan op Enter.
 
Sorry heb het verkeerd uitgelegd zie ik nu. Ik heb als keuzelijst: gehuwd, ongehuwd, samenwonend, alleenstaand. Ik wil dat als ik gehuwd invul op blad 1 er op blad 2 ja ingevuld wordt en bij de andere keuzes moet er nee komen te staan.
 
Waarschijnlijk zal je met een gewone ALS functie kunnen kijken of de 2 gelijk zijn.

Ik wil jou de formule wel geven, maar niet zonder voorbeeldbestandje, anders is het toch maar gissen.
 
Waarschijnlijk zal je met een gewone ALS functie kunnen kijken of de 2 gelijk zijn.

Ik wil jou de formule wel geven, maar niet zonder voorbeeldbestandje, anders is het toch maar gissen.

Het is me ondertussen gelukt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan