Beste Forumleden,
Ik probeer voor mijn werk in Excel 2010 een template te creëren om een Outlook mail te genereren.
In de VBA code wil ik verwijzen naar de waarden van specifieke cel (zie hieronder in hoofdletters).
Wanneer ik een celverwijzing invoeg, krijg ik telkens een syntax fout. Het lijkt alsof ik geen
Hoe kan ik een celverwijzing in de tekst toevoegen zonder foutmelding. Wellicht zie ik iets over het hoofd.
Graag jullie tips.
Ik probeer voor mijn werk in Excel 2010 een template te creëren om een Outlook mail te genereren.
In de VBA code wil ik verwijzen naar de waarden van specifieke cel (zie hieronder in hoofdletters).
Wanneer ik een celverwijzing invoeg, krijg ik telkens een syntax fout. Het lijkt alsof ik geen
Hoe kan ik een celverwijzing in de tekst toevoegen zonder foutmelding. Wellicht zie ik iets over het hoofd.
Graag jullie tips.
Code:
sheets( ).range( ).select
Code:
Sub Proactievemail()
Dim olApp As Object
Dim OlEmail As Object
Set olApp = CreateObject("Outlook.Application")
Set OlEmail = olApp.CreateItem(olMailItem)
With OlEmail
.Display
.Body = "Betreft:" & vbNewLine & vbNewLine & _
"Datum van het incident: " & vbNewLine & vbNewLine & _
"Geacht heer/mevrouw," & vbNewLine & vbNewLine & _
"Hierbij informeren wij u dat de afdeling Logistiek van Random company een incident heeft ontvangen van de transporteur inzake de levering van goederen aan uw depot. " & vbNewLine & _
"VERWIJZING CEL DATUM" & vbNewLine & _
"VERWIJZING CEL REGEL PLAATSVINDEN" & vbNewLine & _
"VERWIJZING CEL RETOUR BASIS TRANSPORTEUR " & vbNewLine & _
"VERWIJZING CEL OPNIEUW INGEPLAND" & vbNewLine & _
"VERWIJZING CEL GEVOLG" & vbNewLine & vbNewLine & _
"Vertrouwende u naar tevredenheid te hebben geinformeerd, mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn dan horen we dit graag. " & vbNewLine & _
" " & vbNewLine & _
""
.to = "cel.value"
.Bcc = "logistiekz@randomcompany.nl"
.Subject = "CEL VERWIJZING ONDERWERP "
'.Send
End With
End Sub