• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzing naar sheet doormiddel van keuzevak.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouter86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Berichten
1
Hallo,

Ik ben bezig voor mijn stage. Ik wil een overzicht in excel maken van de transportdocumenten die nodig zijn bij het exporteren.

Ik heb ik werkblad 1 gezet. Wie er allemaal de documenten kunnen behandelen. Ik heb ook nog wat keuzevakken. een met de keuze voor een land en 1 met de keuze voor een leveringsconditie bijv FOB.

Ik wil graag een functie. dat wanneer er bijvoorbeeld FOB wordt gekozen. Er naar een werkblad wordt verwezen met de bijbehorende documenten en wie ze moeten behandelen.

Ik ben niet erg goed met excel zou iemand mij hierbij kunnen helpen of een tip kunnen geven?

Bij voorbaad dank,

Wouter
 
Wouter,

ik denk dat je sneller een antwoord zal hebben, wanneer je een (gezipt XLS) voorbeeldbestandje kunt bijvoegen. Liefst met een duidelijke beschrijving wat het gewenst resultaat is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan