Hallo,
Ik ben bezig voor mijn stage. Ik wil een overzicht in excel maken van de transportdocumenten die nodig zijn bij het exporteren.
Ik heb ik werkblad 1 gezet. Wie er allemaal de documenten kunnen behandelen. Ik heb ook nog wat keuzevakken. een met de keuze voor een land en 1 met de keuze voor een leveringsconditie bijv FOB.
Ik wil graag een functie. dat wanneer er bijvoorbeeld FOB wordt gekozen. Er naar een werkblad wordt verwezen met de bijbehorende documenten en wie ze moeten behandelen.
Ik ben niet erg goed met excel zou iemand mij hierbij kunnen helpen of een tip kunnen geven?
Bij voorbaad dank,
Wouter
Ik ben bezig voor mijn stage. Ik wil een overzicht in excel maken van de transportdocumenten die nodig zijn bij het exporteren.
Ik heb ik werkblad 1 gezet. Wie er allemaal de documenten kunnen behandelen. Ik heb ook nog wat keuzevakken. een met de keuze voor een land en 1 met de keuze voor een leveringsconditie bijv FOB.
Ik wil graag een functie. dat wanneer er bijvoorbeeld FOB wordt gekozen. Er naar een werkblad wordt verwezen met de bijbehorende documenten en wie ze moeten behandelen.
Ik ben niet erg goed met excel zou iemand mij hierbij kunnen helpen of een tip kunnen geven?
Bij voorbaad dank,
Wouter