• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzing naar tabbladen middels hyperlink

Status
Niet open voor verdere reacties.

adjanmaat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2015
Wie o wie kan mij helpen
Ik heb een overzicht van 30 winkels op het eerste tabbald staan. Voor diepere informatie van de winkels heb ik per winkel een tabblad toegevoegd. Een hyperlink brengt mj direct naar het betreffende winkeltabblad en op dat winkel tablad weer een hyperlink om mij terug te brengen naar het overzicht. Ik sla elke week de werkmap op onder het nummer van de betreffende week. Echter als ik de laatst gemaakte week open en de hyperlink gebruik als ik terug ga naar het overzicht, dan kom ik op het overzicht van de eerste week. Ik wil terug naar het overzicht van de geopende week.
Wat doe ik fout en/of wat kan ik beter doen. Ik heb een voorbeeld toegevoegd van 2 weken.

Alvast hartelijk dank.

Bijlagen

Je hebt hier geen hyperlinks voor nodig. Rechtsklik op de bladselectie knoppen en zo kan je ook het betreffende tabje selecteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan