Verwijzing van bericht in Mail (Mac) is niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Textra

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
Berichten
181
Ontvangen mail van Facebook is op de Macbook van mijn vriendin niet te verwijderen. Als ik op het desbetreffend bericht klik zodat dit blauw wordt en vervolgens in de menubalk op Verwijder dan is de aanwijzing niet verwijderd maar wel de inhoud in de kolom ernaast. Verwijder in de menubalk ik nu veranderd in Maak verwijdering ongedaan. Zij heeft een gmail account. Hoe kan ik ook de verwijzing verwijderen?
 
Hallo Hans, hoe gaat het. ;) Ben je hier al geweest. Klikje en in het eerste bericht tik daar op meer.... en lees verder.

Klikje om het te openen. Succes. Laat eens weten hoe het je verging.
 
Bedankt voor je antwoord. Helaas werkt dit niet omdat het artikel waarnaar je verwijst betrekking heeft op een smartphone van Apple en het een probleem betreft op de Macbook (laptop van Apple) met een ander besturingssysteem.
 
Ja dat is wat natuurlijk. Nu vond ik deze het zit hem volgens mij in IMAP i.p.v. pop 3 die jij hebt. Zou dat kunnen. Klik

En ik las dit nog voor wat het waard is. Dit is het wat ik vond verder heb ik geen MAC, maar probeer je toch te helpen. ;)

Klikje
 
Op de eerste plaats bedankt voor de moeite die je doet mij te helpen ofschoon je dus geen Macbook hebt. Het artikel heb ik bekeken en het zou best wel eens de oplossing kunnen zijn. Ik kan het nu alleen niet verifiëren omdat ik tijdens het weekend pas weer de computer van mijn vriendin kan gebruiken. Ik zal je het resultaat dan ook pas daarna kunnen laten weten.
 
Oke Hans thanks en ik zie je bericht graag retour. Ben eens benieuwd.;)
 
Hoi Manamana,

Alles heb ik aangepast zoals het in het artikel staat dat je mij toegestuurd hebt. Mijn eerste indruk is dat het werkt. De praktijk zal dat alleen nog moeten uitwijzen. Mochten er nog steeds problemen zijn dan plaats ik wel een nieuw bericht.
 
Oh, dat is tof. Kijk het nog eens een tijdje aan en zet je vraag als er geen problemen meer zijn, als opgelost. Jij ook bedankt zover. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan