Lobanovski
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2011
- Berichten
- 15
Beste experts,
Voor mijn werk maken wij rapportagebestanden op teamniveau en medewerkersniveau. Hierbij wordt in excel een medewerker geselecteerd met behulp van een drop down menu dat gekoppeld is aan onze personeelslijst. In Excel wordt automatisch het teamnummer van de betreffende medewerker erbij gezocht.
Wanneer een medewerker van team verandert mag dit geen impact hebben op de reeds ingevoerde data.
Voorbeeld:
Jan zit nu in team 1. We hebben 100 dossiers geanalyseerd.
Wanneer Jan naar team 2 gaat mag dit geen impact hebben op de 100 geanalyseerde dossiers. Hierin moet het teamnummer 1 worden bevroren.
Hoe kan ik, bv met VBA, er voor zorgen dat alle wijzigingen in teamnummer alleen worden doorgevoerd in toekomstige analyses?
Voor mijn werk maken wij rapportagebestanden op teamniveau en medewerkersniveau. Hierbij wordt in excel een medewerker geselecteerd met behulp van een drop down menu dat gekoppeld is aan onze personeelslijst. In Excel wordt automatisch het teamnummer van de betreffende medewerker erbij gezocht.
Wanneer een medewerker van team verandert mag dit geen impact hebben op de reeds ingevoerde data.
Voorbeeld:
Jan zit nu in team 1. We hebben 100 dossiers geanalyseerd.
Wanneer Jan naar team 2 gaat mag dit geen impact hebben op de 100 geanalyseerde dossiers. Hierin moet het teamnummer 1 worden bevroren.
Hoe kan ik, bv met VBA, er voor zorgen dat alle wijzigingen in teamnummer alleen worden doorgevoerd in toekomstige analyses?