Verwisselbare schijf niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heidi 32

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Als ik mijn camera aanzet, komt deze niet op beeld.
Voorheen kreeg ik bij exif viewer: Verwisselbare schijf, maar dit lukt mij niet meer.
ik heb een fujifilm finepix 1300. Kan iemand mij helpen.

Kan het misschien liggen aan de USB aansluiting, in nieuwe hardware geeft deze aan dat het om een onbekend aparaat gaat. Maar als ik mijn scanner of iets anders er op aan sluit, werken deze prima. Please help me,

Volgen fuji moet ik de drivers aanwijzen (ze staan op de bijgeleverde cd) maar ik zou niet weten waar ik dit zou moeten doen. Hij vraagt niet om drivers, Bij hardware kan ik ook niets vinden, ik weet het niet meer hoor

Help met aub

Bij USB-apparaten moet je eerst de drivers downloaden. PC uitzetten en dan camera aansluiten. Start PC opnieuw op. Je moet dus eerst de drivers die op de CD staan installeren.

Groetjes,
Bennie

Heb ik gedaan, maar ik krijg nog steeds geen verwisselbare schijf, Onder deze computer kom ik ook mijn camera niet tegen. Ik snap er geen snars meer van.

Groetjes heid

voor dat je de pc aanzet usb kabel erin , nog niet de camera aansluiten dat doe je pas als de pc is opgestart.
zo werkt het bij mij .

gr

Dat deed ie voorheen ook bij mij. Maar ze hebben er een nieuwe harde schijf ingezet. En nu doet er niet veel meer. blijkt.

hallo heidi

als je de camera hebt aangesloten , staat de camera dan bij apparaatbeheer?
als dat zo is kun je de camera daar eventueel inschakelen en het stuur programma bijwerken .
je kan ook bij apparaatbeheer bij de usb controllers kijken of alles ingeschakelt is , en daar ook de stuurprogramma,s bijwerken .

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan