verwisselbare schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul-19

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Ik heb een digitale foto camera van Sony met software, die ik reeds heb geinstalleerd (Photosuite) en mijn pc draait op Windows 2000.
Ik heb ook de driver geinstalleerd , maar ik kan de foto,s niet naar mijn pc overbrengen, omdat ik geen verwisselbare schijf zie.
Wel verschijnt er een extra (H-schijf), die om ee cd vraagt als ik er op aan klik.
Hoe kan ik nou een cd ergens in doen, als de schijf niet bestaat.
Wie o wie, kan mij hiermee helpen.

Alvast bedankt

Gr.Paul

je moet maar eens de software eraf halen, pc weer opstarten, en dan camera aansluiten, en dan kijken of windows de camera zelf vind, dan moet er bij deze computer een camera staan. ik hoor het wel, als het niet wil lukken, dan proberen wij weer iets anders, vertel even precies wat voor een camera het is. suc6

Beste Pieter,

Ik heb zoals jij vermeld, de software eraf gehaald en zie nog steeds, dat er een H-schijf verschijnt.
Als ik die aanklik, vraagt het om er een cd in te doen.
Maar hoe kan dat nou als die H-schijf niet bestaat, want ik heb alleen maar een F-schijd (DVD) en een G-schijf (cd-rom)

Gaarne jouw advies.

Alvast bedankt Paul

Beste Pieter,

Het gaat trouwens om een Sony fotcamera type DSC-P1

de pc moet je camera gwoon zien als camera, en niet als schijf volgens mij, ik ken deze camera niet, is dit een camera waar een schijfje in kan? want anders zou ik het niet weten hoor:confused:

het is een camera met een memory stick, zit deze wel goed in de camera? misschien wordt dit wel bedoeld met de schijf in H ?

Pieter,

De stick zit er goed in !
In her verleden ging het wel goed met windows ME, maar sinds ik windows 2000 heb, lukt het me niet om
de foto,s naar mijn pc over te brengen.
Is het standaard bij w-2000 , dat er een H-schijf verschijnt i.p.v. een verwisselbare schijf?

Ik hoor het graag.

Gr.Paul

ik ben niet op de hoogte met win 2000 , ik vind echter wel, dat de schijf letters vreemd zijn G en F, ik weet niet of dit normaal is bij win2000, maar ik denk het niet? normaal, is harde schijf, als je er een hebt C en cdrom D en dan dvd E oid, bij mij tenminste altijd wel. heb je verder geen problemen, met win 2000 ? toch de driver even van de pc halen, dus niet alleen de software, maar de driver ook, als je dit nog niet hebt gedaan? mijn camera wordt gewoon gezien als camera en niet als schijf,alleen al je een cardreader hebt wordt dit gezien als schijf. dus alles verwijderen van de camera, en de nieuwste driver voor win 2000 downloaden.
http://www.input-drivers.com/drivers/44/44889.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan