verwisselbare schijf ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul-19

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Ik heb een digitale foto camera van Sony Type Dsc-p1,waarbij
ik de bijbehorende software reeds heb ge-installeerd.
Tevens heb de USB driver ook ge-installeerd , maar het lukt mij niet om de gemaakte foto,s over te zetten naar mij PC, die op Windows 2000 draait.
Er verschijnt geen verwisselbare schijf , wanneer ik de camera aanzet en de usb kabel aangesloten heb.
Wel verschijnt er een vaste extra H-schijf en als ik deze aanklik om te openen, dan komt de reactie : plaats schijf !!!
Vreemd , want ik heb officieel geen H-schijf.
Dit probleem heb ik al een paar maanden, terwijl mijn pc voorheen op windows ME wel goed ging.

Wie kan mij hiermee helpen.

Alvast bedankt

Gr.Paul

Heb je hem wel precies volgens de handleiding geinstallt? MEestal bij dit soort apparaten is het zo dat als je het net iets anders doet dan in de handleiding staat (andere volgorde) dat het dan niet of niet goed werkt

Ikheb van alles al geprobeerd.

Wanneer ik bij apparaatbeheer kijk, zie ik bij de H-schijf
een gele uitroepteken bij eigenschappen geeft ie aan
dat er geen besturingsprogramma is.

GR.pAUL

Ik heb een digitale foto camera van het merk Sony ,type DSC-P1 met bijbehorende software.
In het verleden was ik in staat om de foto,s over te zetten in mijn PC, die voorheen op Windows ME draaide, waarbij er
een verwisselbare schijf te voroschijn kwam, wanneer de camera aangezet werd.
Momenteel draait mijn PC op Windows 2000 Professional , omdat Windows ME te vaak vastliep.
Heb wederom de software ge-installeerd en ook de USB driver gedownload van de site van Sony.
Helaas verschijnt er nu geen verwisselbare schijf , maar wel een extra (H) schijf , die niet bestaat.
C/D/E harde schijf en F is CD-rom en G is DVD / Brander.
Dus de H-schijf bestaat eigenlijk niet, maar wordt wel gecreerd. !!
(Bij apparaatbeheer geeft het aan : Generic stealth DVD en bij eigenschappen , kan het geen stuurprogramma voor deze Generic STealth vinden)
Ben nu meer dan twee maanden hiermee bezig en de hamvraag luidt, ; kunt u mij de gouden tip geven , hoe ik mijn foto,s
kan overzetten via de nodige verwisselbare schijf ?

Wel verschijnt er USB mode in de display van de camera !!

Wie o wie kan mij helpen?

Klinkt alsof de juiste drivers niet of niet goed geinstalleerd zijn.
Ik ken het apparaat niet, maar weet je zeker dat je de Windows 2000 drivers geinstalleerd hebt?

Kijk anders eens op http://www.driverguide.com. Klik op Member Login en vul als Username/Password combo drivers/all in. Links zie je dan Driver Archive Search staan.

Beste Deef,

Mijn pc heb ik toen aangeschaft met Windows ME wat reeds was voor ge-installeerd.
Nu heb ik ME vervangen door Windows 2000.
Heb wel de goede drivers van Sony voor WINDOWS 2000 gedownload.
Moet er dan ook een andere driver voor het moederbord worden ge-installeerd voor Windows 2002 ?

Wie o wie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan