verwisselbare schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Ik heb een fujitsu pc met één harde schijf (c) en twee stations voor cd/dvd/ en brander D en E. In confuguratie scherm geeft compueter aan verwiselbare schijven G, H, I, J, K, eerst waren dat er zelfs minder. Mijn vraag is: Wat betekend dit en hoe kan ik deze verwijderen ?
Weet jij overigens hoe ik spellingscontrole kan doen ik heb www.iespell.com gewodnload maar hoe controleer ik nu dit soort bestanden ?
Vast bedankt & groeten
Maarten

heb je zo'n ding voor in je pc waar je foto kaartjes in kan stoppen 5 in 1 of wat ook??
een cardreader dus

heb je zo'n ding voor in je pc waar je foto kaartjes in kan stoppen 5 in 1 of wat ook??
een cardreader dus
als je beodlt zo'n setje om foto'svan de digicamera over te zetten ja die heb ik ik gebuik ook wel eens een geheugen stick dan geeft de pcp ok telkens een ander verwisselbaar staion aan .
M

Elk slot van je cardreader krijgt een eigen stationsletter.
Om deze makkelijker te kunnen onderscheiden kan je achter elk stationsletter een naam toekennen, bijv. naar de naam van het type slot.
Wat jij nu ziet is een normaal verschijnsel.

Elk slot van je cardreader krijgt een eigen stationsletter.
Om deze makkelijker te kunnen onderscheiden kan je achter elk stationsletter een naam toekennen, bijv. naar de naam van het type slot.
Wat jij nu ziet is een normaal verschijnsel.

Ik geloof je bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan