Verwisselbare schijfstations

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunterlol

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Hallo,

Ik gebruikte voorheen altijd het programma Alcohol 120% om een virtueel schijfstation mee te runnen, waardoor ik ISO bestanden en andere bestanden kon openen als DVD.

Ik heb Alcohol er ooit afgegooid, en nu gebruik ik sinds een lange tijd DAEMON Tools. Na al dat gedoe met schijven aanmaken heb ik al geruime tijd 4 verwisselbare schijven die nooit gebruikt worden en niet te herkennen zijn. Ik wil deze er af hebben, als ik namelijk een USB stick of een ander verwisselbaar device in mijn pc steek, dan wordt dat N: en het gaat bij mij om de I: / J: / K: en L:. Die 4 doen nooit iets en die wil ik weg hebben.

Weet iemand hoe ik deze onnodige schijfstations kan verwijderen?

onderstaand heb ik een screenshot gezet van hoe het er momenteel uitziet.

Alvast bedankt,

Hunterlol

Laatst bewerkt:
weet je zeker dat dit niet je memory kaartlezer is.
Kijk eens onder verkenner of er bij die verwiselbare schijfen niet de memory kaart plaatjes bijstaan. (zoals sd,cf,minsd ect )
Anders zou verwijderen ook de werking van je kaartlezer aantasten.

Lukt het zo als bovenstaande niet van toepassing is?: configuratiescherm --> systeembeheer --> computerbeheer --> schijfbeheer.
rechterklik op het station --> "stationsletter en paden wijzigen..." en dan op verwijderen klikken.

weet je zeker dat dit niet je memory kaartlezer is.
Kijk eens onder verkenner of er bij die verwiselbare schijfen niet de memory kaart plaatjes bijstaan. (zoals sd,cf,minsd ect )
Anders zou verwijderen ook de werking van je kaartlezer aantasten.

Bij nader inzien.. zie onderstaande screenshot, zijn dit mijn cardreaders? Dan laat ik ze maar staan, lijkt me verstandig :D

Ik heb het al gevonden, ik heb mijn geheugenkaartje van mijn camera eens in zo;n cardreader gestopt (had ik nog nooit eerder gedaan) en dit is nu L:\.
Bedankt voor de tip dat ik even bij apparaatbeheer moest kijken.

Gr. Hunterlol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan