arnoderuig
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
- Berichten
- 577
Ik heb een sheet dat bestaat uit vele werkbladen. Elk werkblad is op exact dezelfde wijze opgebouwd. Ik wil nu een aantal gegevens van al die werkbladen verzamelen op één blad. Ik vermoed dat dit vrij eenvoudig moet kunnen via een macro. Wie kan me helpen aan een opzet?
De opbouw is als volgt:
In alle werkbladen staat in Cel A1 de naam van de afdeling vermeld. In cel B4 staat het aantal medewerkers. In Cel B5 staat de plaats van vestiging vermeld.
Op een nieuw werkblad wil ik deze gegevens nu samengevat hebben als:
Afdelingsnaam Vestigingsnaam Aantal medewerkers
... volgens Cel A1 van blad 1 volgens Cel B5 van blad 1 volgens Cel B4 van blad 1
... volgens Cel A1 van blad 2 volgens Cel B5 van blad 2 volgens Cel B4 van blad 2
enzovoorts
Graag jullie hulp.
De opbouw is als volgt:
In alle werkbladen staat in Cel A1 de naam van de afdeling vermeld. In cel B4 staat het aantal medewerkers. In Cel B5 staat de plaats van vestiging vermeld.
Op een nieuw werkblad wil ik deze gegevens nu samengevat hebben als:
Afdelingsnaam Vestigingsnaam Aantal medewerkers
... volgens Cel A1 van blad 1 volgens Cel B5 van blad 1 volgens Cel B4 van blad 1
... volgens Cel A1 van blad 2 volgens Cel B5 van blad 2 volgens Cel B4 van blad 2
enzovoorts
Graag jullie hulp.