mikeon
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 okt 2008
Ik ben een eigenwebsite aan het maken, en heb hem al paar keer op gratis host gepubliceerd om te kijken of het werkt. Alles doet het wel, maar het formulier niet.
Ik heb een formulier gemaakt dat bestaat uit de volgende html codes:
Als ik het formulier invul en op verzenden druk, dan komt er een melding dat ik me email zichtbaar maak voor de ontvanger, en daarna een melding dat ik geen outlookaccount heb en daarom het verzenden niet gaat.
Dit betekend volgens mij dat de site probeert het formulier te verzenden via de outlook van de persoon die hem invult. Kan dit ook anders? want dat was niet echt de bedoeling. Ik wil gwn dat het gaat zoals op iedere andere site.
Thx
Ik heb een formulier gemaakt dat bestaat uit de volgende html codes:
<FORM method=post action="mailto:bestelling@logoc.com" target="_blank" >
<P>E-Mail*: <BR><INPUT maxLength=30 name=naam >
<P>Bedrijfsnaam: <BR><INPUT maxLength=30 name=naam >
<P>Slogan: <BR><INPUT maxLength=40 name=naam >
<P>Wensen (voor het logo):<BR><TEXTAREA cols=25 name=tekstvak ></TEXTAREA>
<P>Evt. opmerkingen/vragen:<BR><TEXTAREA cols=25 name=tekstvak ></TEXTAREA>
<P>Kruis aan wat u wilt bestellen: <BR><INPUT value=Logo CHECKED type=checkbox name=Logo >Logo <BR><INPUT value="Bureablad achtergrond" type=checkbox name=Logo >Bureablad achtergrond <BR><INPUT value="Klein logo" type=checkbox name=Logo >Klein logo <BR><INPUT value="Groot logo" type=checkbox name=Logo >Groot logo <P>
<P><INPUT value="Verzenden gegevens" type=submit ></FORM></P>
Als ik het formulier invul en op verzenden druk, dan komt er een melding dat ik me email zichtbaar maak voor de ontvanger, en daarna een melding dat ik geen outlookaccount heb en daarom het verzenden niet gaat.
Dit betekend volgens mij dat de site probeert het formulier te verzenden via de outlook van de persoon die hem invult. Kan dit ook anders? want dat was niet echt de bedoeling. Ik wil gwn dat het gaat zoals op iedere andere site.
Thx