Marco Hoeksma
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 mrt 2006
- Berichten
- 50
Goedemiddag,
ik zit met het volgende. Ik heb een excel bestand waarin staat:
- Kantoornaam
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
- Emailadres Kantoor
Nu wil ik via Outlook een mail verzenden naar alle kantoren met daarin de gebruikersnaam en het wachtwoord. Dit zou dan dus automatisch moeten, anders moeten we 85 emails verzenden. Niet echt praktisch dus... Kan dit automatisch? Zo ja, graag jullie hulp! Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Marco Hoeksma
ik zit met het volgende. Ik heb een excel bestand waarin staat:
- Kantoornaam
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
- Emailadres Kantoor
Nu wil ik via Outlook een mail verzenden naar alle kantoren met daarin de gebruikersnaam en het wachtwoord. Dit zou dan dus automatisch moeten, anders moeten we 85 emails verzenden. Niet echt praktisch dus... Kan dit automatisch? Zo ja, graag jullie hulp! Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Marco Hoeksma