verzenden email met foto's en.of powerpointsfilms lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kersensap

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2012
Berichten
14
Ik heb windows 7 met emailprogramma windows live 2011.

Ik kan gewoon mails ook met bijlage van foto's en powerpoints ontvangen, maar ik kan deze bijv. niet zelf versturen of doorsturen. Want als ik deze bijlages doorstuur, krijgen de ontvangers een melding dat zij deze bijv. 20 keer binnenkrijgen maar zonder inhoud van de foto's of filmpjes.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?
 
Hebben zij account zo ingesteld dat bijlagen mogelijk zijn.
Om welk tyep accounst gaat het? Bijv. GMail/Hotmail/Of mail provider
Is bijlage niet te groot?
Sommige providers hebben beperkingen voor mailgrootte.
Is de brievenbus van de ontvanger niet vol?

Stuur het mailtje eens aan je zelf door.
 
Tot ongeveer 14 dagen terug werkte dit alles en met iedereen voortreffelijk. Ik heb al div. keren ook zo'n mail met bijl. ook mijzelf gestuurd. Maar ik krijg hetzelfde bericht te zien. Hij komt nu ongeveer 23 keer binnen zonderr inhoud. Gewone geschreven mails kan ik zowel verzenden als ontvangen. Het gaat dus mis met dat soort bijlages.

Kan ik evt kijken of er misschien een vinkje teveel of te weinig in het mailprograma staat. Maar hoe kan ik dat dan het beste controleren voordat ik alles ontregel ?
 
Om welk type account gaat het ( gmail/hotmail/mail van provider?)
Verwijder het account eens in je mailprogramma en voer het opnieuw op.

Bijlagen niet te groot?
 
Laatst bewerkt:
mijn account is van KPN. Ik heb mijn account opnieuw ingevoerd, maar nog steeds dezelfde fout. Wat de bijlage betreft dat is nu 2 foto,s. Gaat niet goed.
 
laatste sta nd is nu.Ik stuur de mail met 2 foto's door naar mijzelf. dan krijg ik de mail binnen, onmiddelijk gooit de laptop er 13 naar verwijderde items en 1 komt echt compleet binnen in "postvak in"

wat zegt dit nu weer ?
 
Geen instelling waarbij Spam/berichtregels verwijderd worden?
 
Verwijder grote berichten bij de webmail van je maildienst/provider

Groetjes, WDHBGS
 
Ik heb in live mail onder afd. bezorging V vinkjes geplaatst omdat ik zowel op laptop alsook op mij n IPad de mails wil ontvangen.

oplossing was mogelijk te bezien of mijn box niet (veel) grote berichten bevat ? Gaat het dan om mijn postvak in e.d. van Live mail ?
 
mijn webmail is helemaal leeg. wat kan ik verder nog doen om de zaak te normaliseren ?
 
Is een oplossing om via systeemherstel de zaak te herstellen of loopt program Windows live mail 2011 daar niet in mee, want tot ongeveer 1 maand geleden functioneerde alles nog 100% ?
 
emailprogramma werkt niet goed

Bij ontvangst van een aan mijzelf gezonden powerpoint komt deze min of meer leeg binnen Wel krijg ik de foutcode DECERR_CONTAINER_OPEN. Door emailvirusscanner gecopntroleerd.

Kunt u wat met deze foutmelding ?

Opgemerkt zij, dat ik die mail met powerpoint probleemloos binnen kreeg. Dus het zit waarschijnlijkaan mijn kant qua verzending !!!!!!
 
Welke virusscanner heb je er op staan?
is deze up to date?

Scan je pc eens met een online virusscanner.

Niet aangevinkt in account opsplitsen indien groter > .. ?
 
Laatst bewerkt:
probleem opgelost

Ik wil het forum ( Zoeff) hartelijk bedanken voor de tips die ik kreeg opmijn vraag.

Het probleem is opgelost. Oorzaak was inderdaad dat er wel een vinkje in stond bij verzending enz..... Vinkje eruit gehaald en alles werkt weer prima.

Nogmaals veel dank voor uw inzet.

Groetjes

Kersensap
 
Wat is nu precis de oplossing geweest?
Al begrepen en op dezelfde wijze opgelost. Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan