verzenden en ontvangen e-mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kodro

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
sinds ik terug ben van reis, werkt m'n outlook niet meer: verzenden en ontvangen wil niet meer lukken. ik krijg volgende foutmeldingen:
"Task 'in.telenet.be' - Sending and Receiving' reported error (0x8004210A): 'The operation timed out waiting for a response from the receiving (POP) server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP)."
en
"Task 'uit.telenet.be' - Sending and Receiving' reported error (0x8004210B): 'The operation timed out waiting for a response from the sending (SMTP) server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP)."

Ik heb niet geknoeid met m'n account dus snap ik niet waarom ik nu plots die meldingen krijg. Ik kan m'n mails wel nog consulteren via webmail maar erg handig vind ik dit niet... Iemand een idee? Moet ik de provider (Telenet) contacteren of bestaat er een makkelijke oplossing? Merci!

Zet je virusscanner en je Firewall eens uit.
Als dat niet lukt, deinstalleer ze beide eens.

Kodro,

Sinds een update van Norton Internet Security 2005 afgelopen week heb ik hetzelfde probleem.

Als ik in NIS2005 onder NAV email scanning uitschakel kan ik wel gewoon mijn email ophalen en versturen.

Bij mij wordt het probleem dus hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door NIS2005.
Gebruik jij ook NIS of NAV ??

Ik heb echter nog geen oplossing gevonden. Ik ga NIS2005 ff opnieuw installeren, ik laat wel ff weten of dit een oplossing geeft.

Grtz,

Fatty

Ik heb voor de verandering, NIS2005 de prullenbak ingegooid (deinstallatie), aangezien bij het aanpassen van instellingen ,NIS2005 totaal vast liep :/.
Ben over gegaan op Kerio Personal Firewall en NOD32(trial), mail werkt uiteraard weer.

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan