Verzenden in windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

marion81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Berichten
4
hey hallo :D


Ik heb even een vraagje
wij hebben een nieuwe pc (fista/vista) zo iets


maar nu werkt het verzenden van outlookexpress niet meer...
:mad:

Ik heb alles na gekeken of alles goed staat en dat staat goed maar nu werkt het nog steeds niet wie heeft ervaring met fista/vista


oja ik ben marion :rolleyes:


:eek:
 
zoo iedereen is hier wel vlot en behulpzaam :thumb:


:confused: wie kan me helpen of me raad plegen voor dit probleem of als ik toch iets verkeerd heb in gevuld bij inkoment en of verzonden :(
 
Welkom bij Helpmij.nl, marion81.

Outlook Express heeft de gegevens nodig van de Internet Service Provider waar je je e-mailaccount bij hebt. Dus pop3- en smtpgegevens, gebruikersnaam en wachtwoord voor dat e-mailaccount. Je zegt dat alles goed staat. Heb je de vier hiervoor genoemde gegevens op de juiste plaats ingevuld in Outlook Express?


PS: het maakt niet zo'n serieuze indruk als je nogal wat smiley's gebruikt en net doet alsof je niet weet wat Windows Vista precies is. ;)
 
En mss nog een aanvulling: krijg je een foutmelding als je wilt verzenden? Geef die dan letterlijk door, dat geeft meestal al veel info over waar de fout zit.

Verder kunnen wij niet 'zien' wat jij mogelijk verkeerd hebt ingevuld, tenzij wij helderziend zijn. Geef dus ook letterlijk door wat je hebt ingevuld bij pop3 en smtp gegevens.

Lukt mail ontvangen wel?
 
Laatst bewerkt:
Iets specifieker....

In de foutboodschap vind je een foutcode terug die meestal begint met 0X800.... -> als je die code in google typt dan vind je meteen waar je moet gaan zoeken voor de oplossing.
 
ik heb het al :eek:


als ik begin met outlook krijg ik steeds text in beeld met voer u 25 cijverige code in dat heb ik gedaan en een wachtwoord code dat ook nu is hij weer goed


Maar toch heel erg bedankt :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Vista was het ja ik had nog even goed gekeken zo lang heb ik deze pc nog niet :eek:



maar der werd ook verteld dat Vista veel problemen geeft met een paar dingen is dat zo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan