Verzenden onderbreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
193
Stel deze vraag namens een kennis. Dit is zijn vraag:

"Sinds gisteravond toen ik een te groot bestand wilde verzenden,blijft mijn outlook
ontoegankelijk ...en blijft hangen,ik kan niet meer mailen

Ik weet aardig veel van pc's maar dit weet ik echt niet, zelf de helpdesk bij upc wist dat niet

Ik krijg deze melding:

Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'E-mail met bijlage (attachment): 03_The Blue.mp3', Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 amsfep14-int.chello.nl Lost connection to [ip nr weggehaald]', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67

Wat is hier het probleem c.q. hoe kan ik dit stoppen?"

Alvast bedankt voor jullie antwoord. ;)
 
Laatst bewerkt:
welke outlook ??
al eens via webmail gekeken of het daar al staat...zo ja daar eens verwijderen.
 
Antwoord van mijn kennis:

"Ik heb Outlook Express. En er staat niks in mijn webmail van te verzenden items
Outlook Express zegt nog steeds: 'bezig met verzenden van email"


Het komt er dus op neer dat telkens als mijn kennis OE opstart, het verzenden van het bericht weer opgepakt wordt en hij die foutmelding krijgt. Hij wil dat verzenden stoppen. Wellicht dat zo ook die foutmelding verdwijnt.
 
Als je kennis Outlook Express opstart moet ie rechtsonder op de statusbalk dubbelklikken waar de boodschap staat "bezig met controleren..." en dan in het volgende scherm stoppen kiezen.

Daarna naar je postvak uit gaan en het bericht deleten.

Hoeveel mb had het te versturen bericht...en klopt het adres vd geadresseerde nog?
 
De simpelste oplossing, zorg dat Outlook Express afgesloten is.
Ga op zoek naar 'Postvak UIT.dbx' Dat zal zich bevinden in C:\Documents and Settings\XXXXX\Local Settings\Application Data\Identities\{6EC361C7-B836-47D3-964B-05DB78B1BCAF}\Microsoft\Outlook Express (als je XP hebt..XXXXX staat voor gebruikersnaam)
Verwijder Postvak UIT.dbx en start hierna Outlook Express weer op, die zal een nieuw postvak uit aanmaken die helemaal leeg is.
 
maestro12 zei:
De simpelste oplossing, zorg dat Outlook Express afgesloten is.
Ga op zoek naar 'Postvak UIT.dbx' Dat zal zich bevinden in C:\Documents and Settings\XXXXX\Local Settings\Application Data\Identities\{6EC361C7-B836-47D3-964B-05DB78B1BCAF}\Microsoft\Outlook Express (als je XP hebt..XXXXX staat voor gebruikersnaam)
Verwijder Postvak UIT.dbx en start hierna Outlook Express weer op, die zal een nieuw postvak uit aanmaken die helemaal leeg is.

De maestro heeft gesproken :cool:
Deze gaat ook in mijn archief.
 
Dat geldt trouwens voor alle postvakken van Outlook Express, als deze te groot zijn c.q. problemen veroorzaken zoek het bijbehorende DBX bestand op, verwijder het en je hebt weer een prachtig lege versie ervan.

Als voorbeeld, mijn vrouw heeft de eigenschap om nooit mail weg te gooien, tegen de tijd dat haar postvak in rond de 1,5Gb (!!!) groot is krijgt ze problemen, verwijder ik gewoon haar Postvak IN.dbx en klaar is het weer (heb ik gelijk haar mails geruimd :evil: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan