Opgelost Verzenden/ontvangen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb MS Office 2024 geinstalleerd, maar ik zie nergens de knop VERZENDEN/ONTVANGEN,
Kan iemand zeggen waar die staat?
Groet,
Martin

Waar te vinden:

1. Open Outlook: Start de Outlook-applicatie uit je Office 2024 suite.
  2. Zoek het Lint: Bovenaan in het venster zie je verschillende tabbladen (Bestand, Start, Verzenden/ontvangen, etc.).
  3. Klik op 'Verzenden/ontvangen': Dit tabblad bevat de knoppen voor e-mailbeheer.
  4. De Knop: In de groep 'Verzenden en ontvangen' vind je de optie "Alle mappen verzenden/ontvangen".
Sneltoetsen:

• F9: Druk op de F9-toets op je toetsenbord om direct alle e-mails voor alle accounts te verzenden en ontvangen.
  • Ctrl + Alt + S: Deze toetsencombinatie opent het dialoogvenster 'Verzend-/ontvangstgroepen' waar je de instellingen kunt aanpassen, zo meldt Microsoft Learn.
Als de knop verdwenen is:

• Kijk in Bestand > Opties > Lint aanpassen en zorg ervoor dat het tabblad 'Verzenden/ontvangen' aangevinkt is, tipt JustAnswer.
  • F9 blijft vaak werken, ook als de knop zelf niet zichtbaar is

Bedankt, ik heb het gevonden.

Ik heb nog een andere vraag:
Ik wil Office 2024 op een 2e PC installeren (dat is mogelijk).
Ik heb de oude versie er af gehaald, maar bij het begin van de installatie krijg ik de melding, dat de 64bit uitvoering niet mogelijkis, omdat er nog een 32bir Microsoft 365 geinstalleerd is, maar deze kan ik nergens vinden. Een idee?

Heb je de oude versie wel netjes gedeïnstalleerd?
Of heb je alleen mappen en bestanden verwijderd?

Oude versie helemaal gede-installeerd. Nu maar even de 32bit gedownload.
Nu krijg ik alles in het Engels, omdat Nederlands niet is geinstalleerd en krijg dat bij Languages niet te zien.

Is gebeurd en nu heb ik de 64bit, maar krijg geen Nederlands

Dan moet je kennelijk het Nederlands taalpakket nog downloaden.

Terug
Bovenaan Onderaan