verzenden/onvangen Outlook 2007 niet meer in te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

anton44

Verenigingslid
Lid geworden
20 mei 2005
Voor het automatische verzenden/ontvangen is er een mogelijkheid de tijdsinterval naar persoonlijke wensen in te stellen. In mijn situatie reageert deze instellingsmogelijkheid niet meer en is de interval ca 1 minuut. Reparatie van Outlook heeft het probleem niet opgelost.

Mhh listig. En controleren en annuleren, lees deze eens door wat kun je ermee. Ben benieuwd. Klik

Heb je meerdere mailaccounts, bijvoorbeeld een gmail account erbij of een hotmail of live account erbij. Die bij jou dan wellicht als standaard instellen is dat wat.

Net als bij mij.

Voorbeeld hier roodomcirkeld dus standaard maken.
accounts.JPG

Heb je Google Desktop Search geïnstalleerd?
Zo ja, zet dan de Outlook plug-in (Add-in) uit, en herstart Outlook eens.

Mhh listig. En controleren en annuleren, lees deze eens door wat kun je ermee. Ben benieuwd. Klik

Heb je meerdere mailaccounts, bijvoorbeeld een gmail account erbij of een hotmail of live account erbij. Die bij jou dan wellicht als standaard instellen is dat wat.

Net als bij mij.

Voorbeeld hier roodomcirkeld dus standaard maken.
Bekijk bijlage 160433

Heb inderdaad al een hele tijd meerdere accounts wo een live.com met Oulook connector. Er is ook een standaard accout. Het vreemde is dat ik deze al meerdere jaren heb zonder het gemelde probleem. M.a.w. zonder dat er een herkenbare aanpassing is gedaan is het probleem ontstaan.

Heb je Google Desktop Search geïnstalleerd?
Zo ja, zet dan de Outlook plug-in (Add-in) uit, en herstart Outlook eens.

Bedankt voor het meedenken.
Ik heb deze Search niet geïnstalleerd (gechecked !)

Hallo Anton, gedachtengang. Ik roep maar wat, heb je alle updates binnen van het office pakket. Bij het zoeken kwam ik hier uit. Klik

Anders zou ik het echt niet weten. :confused:

Hallo Anton, gedachtengang. Ik roep maar wat, heb je alle updates binnen van het office pakket. Bij het zoeken kwam ik hier uit. Klik

Anders zou ik het echt niet weten. :confused:

De Microsoft updates zijn (altijd) bijgewerkt. Degene die jij aangeeft is exliciet niet zichtbaar maar zal vermoedelijk in een SP geintergreerd zijn.

manamana, toch hartelijke dank voor je goedbedoelde pogingen. We zien wel. Anders wordt het vermoedelijk Office (Outlook) opnieuw installeren en de accounts opnieuw configureren.

Geen dank anton, en heel graag gedaan, tja het lukt niet altijd, vind het dus wel jammer. Ik las nog dit klikje

Kan het niet laten. :o Groet van mij terug en jij ook bedankt.

Geen dank anton, en heel graag gedaan, tja het lukt niet altijd, vind het dus wel jammer. Ik las nog dit klikje

Kan het niet laten. :o Groet van mij terug en jij ook bedankt.

Niet geschoten is altijd mis. Inmiddels heb ik een restore gedaan van een opgeslagen image van 1 maand oud. Het probleem is daarmee niet opgelost. Ik vermoed nu dat het .pst bestand een schade heeft opgelopen. Zal mijn berichten gaan veiligstellen en een nieuw bestand opbouwen. Pfff wel een hoop werk.
Groeten van Anton

Ja zeker trek er maar wat tijd voor uit. Succes. ;)
Begonnen met een nieuw profiel voor Outlook 2007 aan te maken, mijn gegevens te importeren en een enkel POP3 account te activeren. Geen problemen meer. Andere POP3 accounts ook geactiveerd. Ook geen problemen meer. Als laatste mijn Live account met Outlook connector. Toen ging het weer mis. Live account verwijderd. Niet opgelost. Outlook connector verwijderd - probleem opgelost. Live account omgezet naar Outlook.com (= POP3 / IMAP). Account toegevoegd in Outlook 2007. Alles werkt weer !! Opgelost.
EEn bug van Microsoft in de outlookconnector ?

Oh oke dat is mooi nu. alles opgelost. Goed gedaan zeg. :thumb: Groet Manamana.

OK en nogmaals dank voor de morele steun :d
Groetjes, Ton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan