verzenden rapport in ander formaat

• Onderwerp starter Onderwerp starter tepke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tepke

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Hoi

Heeft iemand een idee hoe ik een rapport rechtstreeks aan een email kan hangen. Op dit moment kan ik dit met gebruik van het formaat snapshot. Dit programma (snapshot) moet een ander op zijn pc hebben staan.(kan de viewer wel gratis downloaden)
Ik het bestand graag in een JPG aan een emial willen hangen omdat deze door iedereen direct te lezen is met explorer.

groetjes
marc de wit

Als je een rapport geopend hebt vindt je onder menu extra, onder Office-koppelingen de optie Publiceren met Microsoft Office Word.
Daarmee maak je een Word document. Dat is ook een stuk kleiner als een JPG bestand.

Goede optie vanBartuls, je kunt ook HIER een leuke Printscreen prog downloaden, deze is makkelijk en vriendelijk in gebruik, even stoeien en je hebt het zo door.
De shots worden gemaakt zoals je wilt, stel je dus jpeg in dan maakt hij jpegs en deze kan iedereen bezichtigen zonder speciale software.

Dit was iets wat voor mij ook handig is te weten. Maar is het ook mogelijk om in het Word document de foto te tonen welke in het rapport te zien is??

groetjes,
Cindy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan