verzenden van E mails volgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Als ik op verzenden klik dan zag je bij win mail zo een blauw balkje en kon je het verzenden volgen Ik zou dat ook bij mijn WLM willen hebben kun je dat ergens instellen
nu plaats hij links onder een icoonje als je daar dan op klikt zie je wel het balkje dat moet toch wel anders kunnen ??
e de waele

Ik zie in WLM nergens hoe je dat anders zou kunnen doen.
Maar ik dacht dat je met alle geweld van WLM af wilde?

Dat wil ik zeker maar ik vind het ingewikkeld om dit te doen moet ik dan WLM verwijderen of moet ik een account bij maken Ik heb daar geen ervaring mee wat ik ook iritandt vind is dat hij steeds weer naar die foto toestand gaat dat wil ik niet ik heb bij opties bij mails het vinkje voor fotoberichten weggehaald en op toepassen gedrukt en dat werkt ook niet hij blijft maar naar die fotoberichten gaan hopeloos programma
e de waele

Laatst bewerkt:
Dan zou je iedere willekeurige email client kunnen gebruiken maar wat betreft de max. grootte van een email die verzonden of ontvangen moet worden ben je dan afhankelijk van wat hetnet je biedt.
Wat de rest betreft hoef je geen ander account aan te maken wanneer je een andere email client wilt gebruiken.

Ok bedankt ik ga het bekijken heb je mijn bericht ook gezien dat ik het vinkje bij fotoberichten heb verwijderd dat helpt ook niet hij blijft maar naar die fotoberichten gaan
e de waele

Niet gezien. Wat is de link?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan