Verzenden vanaf ander adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans kooijman

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hi,
Ik heb Outlook 2010 en heb het volgende probleem:
Wij hebben 4 mailaccounts van gebruikers, die allemaal via onze mailserver doorlussen naar 1 info-box. Als iemand dus naar gebruiker A mailt, komt de mail binnen in de info-box. Prima.
Als gebruiker A (of gebruiker B, die ook werkt vanaf de infobox) de mail echter behandelt en replied, dan wordt het primaire mailadres (= adres van de info-box) gebruikt voor het antwoord.

Ik wil echter dat dan de naam van de desbetreffende gebruiker in het afzenderveld getoond wordt, en niet de (onpersoonlijke) info-box adres.

Kortom, ontvangen gaat goed, maar verzenden wordt gedaan vanaf de info-box in plaats van de gebruikersaccount (waar de klant wel oorspronkelijk naar gezonden heeft).

Iemand enig idee hoe dit met een slimmigheidje aan te passen is?

Dank!!!

Frans

Welke mailserver gebruiken jullie, want daar zijn ook mogelijkheden mee.

In geval jullie POP3 mailboxen gebruiken, zou ik voorstellen om met rules te werken. Bij iedere gebruiker maak je 2 rules. 1 verstuurd een kopie van alle ingekomen mail naar info en de andere verstuurd alle verzonden email naar info. Daarmee werkt het altijd.

Hoi,

Als de gebruiker (in jou voorbeeld A) is ingelogged onder eigen naam en op de mailserver een account heeft, kan hij bij het opsltellen van te beantwoorden mail ook zijn eigen account kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan