Verzenden via bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

LelyTekkel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Berichten
314
Hallo,

Ik had een computer en daarop Outlook 2002 (106515.6626) SP3 geinstalleerd. Als ik een nieuwe afspraak maakte dan kon ik via "bestand, verzenden via:, bluetooth" deze afspraak rechtstreeks in mijn PDA (Nokia N70) zetten.

Nu heb ik een nieuwe computer en ook heb ik weer Outlook geinstalleerd. Alleen nu gaat dat verzenden via bluetooth niet meer. Als ik nu op bestand klik, staat daar de optie verzenden niet meer bij. Weet iemand hier raad mee?

NB. verzenden via Nokia PC Suite lukt wel maar dan volgens de gewone synchronisatie procedure. Waarmee ik alle afspraken dan weer opnieuw verzend.

Groet,

Peter
 
Laatst bewerkt:
Drivers van de Bleutooth stick niet geinstalleerd ?

Dat was precies waarom ik de "NB" onderaan nog geplaatst had, om duidelijk te maken dat de 'normale' synchronisatie wel ging via Nokia PC Suite. De stick werkt verder prima, ik denk dat het probleem dus in Outlook zit.
 
Iemand nog suggesties op deze vraag?

Hallo,

Ik had een computer en daarop Outlook 2002 (106515.6626) SP3 geinstalleerd. Als ik een nieuwe afspraak maakte dan kon ik via "bestand, verzenden via:, bluetooth" deze afspraak rechtstreeks in mijn PDA (Nokia N70) zetten.

Nu heb ik een nieuwe computer en ook heb ik weer Outlook geinstalleerd. Alleen nu gaat dat verzenden via bluetooth niet meer. Als ik nu op bestand klik, staat daar de optie verzenden niet meer bij. Weet iemand hier raad mee?

NB. verzenden via Nokia PC Suite lukt wel maar dan volgens de gewone synchronisatie procedure. Waarmee ik alle afspraken dan weer opnieuw verzend.

Groet,

Peter
 
De enige manier die ik kan bedenken is opslaan als iCalendar bestand (bijvoorbeeld op je bureaublad), en dan met rechts klikken op dat bestand (niet op de afspraak in outlook) en kopieren naar - bluetooth apparaat kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan