Verzenden wil niet, ontvangen wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martje17

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
30
ik heb nu met mijn oude email adres een account bij outlook, alleen nu wil hij geen emails verzenden. ik vraag me af hoe dit komt, weet iemand dat??
lesjesplaatje102.jpg

bij dit scherm heb ik eerst pop3.zonnet.nl neergezet en die bij de smtp weet ik niet echt wat ik er neer moet zetten, ik had er neergezet: smtp.zonnet.nl alleen dat is onze provider allang niet meer. we hebben nu hetnet. weet iemand hoe het wel moet??

hij geeft btw deze fout aan:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'smtp.zonnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

ik kan ook geen andere emails toevoegen, bijvoorbeeld 1 van checkjemail en gmail. hoe moet dat??
 
Laatst bewerkt:
hej ja super en hoe zit het dan met

checkjemail en gmail?? wat is daar het pop adres van? want die lukken niet
 
Wat doet het precies niet? Geeft ie een foutmelding?

EDIT: desnoods kan je dit nog even proberen, is een tooltje van Gmail wat uit kan zoeken waar het mis gaat.
 
Laatst bewerkt:
Wat doet het precies niet? Geeft ie een foutmelding?


dit zegt hij:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.gmail.com', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F
 
Het *kan* zijn dat het een tijdje duurt voor de pop box actief is.

Probeer anders nog even het linkje in mijn vorige post, die ik ge-edit heb.
 
zal het eens proberen


weten jullie een gratis email hoster die wel op outlook doet en waarvan jullie die pop code enzo ook weten??
 
yahoo.com

Server voor inkomende e-mail (POP3): pop.mail.yahoo.com
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.mail.yahoo.com
 
yahoo.com

Server voor inkomende e-mail (POP3): pop.mail.yahoo.com
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.mail.yahoo.com

dat wil alleen krijg ik steeds een aanmeldings scherm, waarbij je naam en wachtwoord moet invoeren, druk ik op ok krijg ik het nog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan