Hoi, heb het volgende probleem:
M'n database staat op een server zodat iedere pc via het netwerk kan inloggen .
Alleen worden sommige pc's vervangen ((afgeschreven), het vervelende is dat de access die er dan wordt opgezet blijkbaar in het engels is. Heb via de configuratie van xp het systeem omgezet naar nederlands, access wordt dan ook nederlands, alleen als bij de nieuwe (engelse) pc een rapport zou moeten worden verzonden dan werkt de verzendknop niet meer. Bij onderzoek bleek dat de volgende code dubbel uitgevoerd zou moeten worden, met een nederlandse en een engelse uitvoering.
Ben vergeten de code te kopieeren van de engelse uitvoering, onderstaand is de nederlandse.
Hoe kan ik onderstaande code uitvoeren op beide pc's ?
"Momentopname-indeling" is de nederlandse en "snapshot" ( ik geloof dat dat er stond) de engelse.
Private Sub Knop10_Click()
On Error GoTo Err_Knop10_Click
Dim stDocName As String
DoCmd.SendObject acReport, "rrapport", "Momentopname-indeling(*.snp)", _ "daneron71@hotmail.com", "", "", "test", "test", False, ""
Exit_Knop10_Click:
Exit Sub
Err_Knop10_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Knop10_Click
End Sub
Duidelijker kan ik het niet omschrijven, engelse pc en een nederlandse pc.
alvast bedankt.
mvrg.
M'n database staat op een server zodat iedere pc via het netwerk kan inloggen .
Alleen worden sommige pc's vervangen ((afgeschreven), het vervelende is dat de access die er dan wordt opgezet blijkbaar in het engels is. Heb via de configuratie van xp het systeem omgezet naar nederlands, access wordt dan ook nederlands, alleen als bij de nieuwe (engelse) pc een rapport zou moeten worden verzonden dan werkt de verzendknop niet meer. Bij onderzoek bleek dat de volgende code dubbel uitgevoerd zou moeten worden, met een nederlandse en een engelse uitvoering.
Ben vergeten de code te kopieeren van de engelse uitvoering, onderstaand is de nederlandse.
Hoe kan ik onderstaande code uitvoeren op beide pc's ?
"Momentopname-indeling" is de nederlandse en "snapshot" ( ik geloof dat dat er stond) de engelse.
Private Sub Knop10_Click()
On Error GoTo Err_Knop10_Click
Dim stDocName As String
DoCmd.SendObject acReport, "rrapport", "Momentopname-indeling(*.snp)", _ "daneron71@hotmail.com", "", "", "test", "test", False, ""
Exit_Knop10_Click:
Exit Sub
Err_Knop10_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Knop10_Click
End Sub
Duidelijker kan ik het niet omschrijven, engelse pc en een nederlandse pc.
alvast bedankt.
mvrg.
Laatst bewerkt: