verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je bedoelt via Outlook Express, open Outlook Express - Extra - Opties - onderaan "Dit is het standaard email-programma" aanklikken en nu zou je terug via Outlook Express moeten kunnen versturen
 
Fijn, eindelijk een reaktie.
Alles is zoals het zou moeten zijn en toch kan ik plotseling niets meer op IE/bestand/verzenden.......
en/of in het foto-softwareprogramma Photopro e.a. en komt de als standaard ingestelde OE niet tevoorschijn. Integendeel..nu krijg ik het profielscherm van microsoft exchange (nodig voor fax) te zien en ik weet niet hoe dat te veranderen. Wie helpt?
 
Nog steeds heb ik geen mogelijkheid om via IE een site/page per email te versturen. Wie kan mij helpen?? IEMAND????????????
 
Maak een snelkoppeling van Outlook of Outlook Express (afhankelijk van welk e-mail programma je gebruikt). Zet de snelkoppeling in de map c:\windows\sendto

Groeten,
 
Heb ik gedaan. Zou je mij willen vertellen wat dit betekent?

Bedankt!
 
weer niet gelukt!
Wanneer ik ga naar Bestand/verzenden/etc. dan krijg ik nog steeds Choose profile. Wat is er toch aan de hand?
 
herinstalleren

oooit al eens geporbeert om je standaart e-mailer te herinstalleren? En je standaart .. vind je door in IE naar extra en dan IE opties en dan naar programma's
 
Bedankt voor je suggestie, helaas is daarin niets veranderd!

Wie heeft nog een idee








* erin go bragh *
 
Misschien nog een heel late reactie, maar als je naar "internet opties" gaat in configuratiescherm, en dan naar het tabblad "programma's", dan kan je bij e-mail het standaard programma instellen...
Hopelijk lukt het nu, anders zou ik het niet weten
 
Dank voor je reaktie. Natuurlijk is dat één van de dingen waar je oplet; alles lijkt zoals het hoort te zijn.
Het blijft een probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan