Hallo iedereen,
Ik maak product datasheets via Verzendlijsten (data in Excel, naar een Word template) in een gedeelde (bedrijfs) Onedrive. Het maken van de datasheets werkt perfect.
Maar het probleem is dat de koppeling tussen Word en Excel via mijn persoonlijke bestands locatie gaat, dus "Onedrive\Bedrijf\User-ik\....". Hierdoor werkt de koppeling niet bij anderen. Word kan het Excel-pad dus niet vinden omdat dit bij hun niet beschikbaar of anders is. Waardoor ik dus het bestand handmatig zou moeten koppelen bij iedereen, wat nogal veel werk is.
Is er een manier om dit te omzeilen, bijvoorbeeld door het bestand op een soort algemene locatie te zetten of de bestands locatie automatisch aan te passen voor iedereen?
Of heeft iemand ervaring met Verzendlijsten of koppelingen die door meerdere mensen/accounts gebruikt moeten worden?
Alvast bedankt voor het meedenken
Ik maak product datasheets via Verzendlijsten (data in Excel, naar een Word template) in een gedeelde (bedrijfs) Onedrive. Het maken van de datasheets werkt perfect.
Maar het probleem is dat de koppeling tussen Word en Excel via mijn persoonlijke bestands locatie gaat, dus "Onedrive\Bedrijf\User-ik\....". Hierdoor werkt de koppeling niet bij anderen. Word kan het Excel-pad dus niet vinden omdat dit bij hun niet beschikbaar of anders is. Waardoor ik dus het bestand handmatig zou moeten koppelen bij iedereen, wat nogal veel werk is.
Is er een manier om dit te omzeilen, bijvoorbeeld door het bestand op een soort algemene locatie te zetten of de bestands locatie automatisch aan te passen voor iedereen?
Of heeft iemand ervaring met Verzendlijsten of koppelingen die door meerdere mensen/accounts gebruikt moeten worden?
Alvast bedankt voor het meedenken
