verzonden items worden niet opgeslagen

• Onderwerp starter Onderwerp starter simo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

simo

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
Wat ik zo vreemd vind, is dat er (opeens) geen verzonden items meer worden opgeslagen in de map Verzonden. Het staat wel aangevinkt bij Opties, Verzenden et cetera.
Dit is geen onoverkomenlijk probleem, maar wel een beetje lastig . Ik zou toch graag een overzicht willen hebben van wat ik verstuur.

grts Simo

Laatst bewerkt:
Zoek en verwijder het (verborgen) bestand "Verzonden items.dbx" outlook express zal zelf weer een nieuwe maken.

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\{2A4F95B9-CE26-48C3-AA6D-08C728800B85}\Microsoft\Outlook Express

Bedankt voor je reactie.
Je echter een beetje te snel voor mij. Je bedoelt dat ik het genoemde bestand moet verwijderen? (via "Zoeken" vind ik dat niet)
Ik neem aan dat ik eerst de emails moet backuppen die wel.

grts simo

Laatst bewerkt:
De mails die in de map verzonden staan eerst even in een andere (nieuwe map zetten).
Het is een verborgen bestand dus eerst in de verkenner via extra > mapopties > weergave de optie verborgen bestanden tonen aanzetten.

Ga dan naar
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\{2A4F95B9-CE26-48C3-AA6D-08C728800B85}\Microsoft\Outlook Express

En wis het bestand verzonden items.dbx

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan