Beste,
Ik zit met een probleem. Er is mij recentelijk een een email conversatie doorgestuurd die een persoon moest vrijpleiten van nalatigheid van zijn kant. Ik heb echter het vermoeden dat in deze doorgestuurde email conversatie bepaalde data zijn verandert. Dit baseer ik (deels) op het volgende:
In deze email conversatie begint elke email met de belangrijke email data in de volgende vorm:
Van: Persoon x
Verzonden: dinsdag 11 februari 2014 09:32
Aan: persoon y
Onderwerp: Onderwerp
In 2 van deze emails heeft dit echter de format:
Datum: 28-01-2014 15:21 (GMT+01:00)
De tweede van deze emails is een reactie op de eerste.
Mijn vraag: Is het mogelijk dat de term "verzonden" verandert naar de term "datum" zonder dat iemand dit zelf in de tekst van de mail aanpast?
Alvast bedankt,
Naatz
Opgelost. Dank!
Ik zit met een probleem. Er is mij recentelijk een een email conversatie doorgestuurd die een persoon moest vrijpleiten van nalatigheid van zijn kant. Ik heb echter het vermoeden dat in deze doorgestuurde email conversatie bepaalde data zijn verandert. Dit baseer ik (deels) op het volgende:
In deze email conversatie begint elke email met de belangrijke email data in de volgende vorm:
Verzonden: dinsdag 11 februari 2014 09:32
In 2 van deze emails heeft dit echter de format:
Datum: 28-01-2014 15:21 (GMT+01:00)
De tweede van deze emails is een reactie op de eerste.
Mijn vraag: Is het mogelijk dat de term "verzonden" verandert naar de term "datum" zonder dat iemand dit zelf in de tekst van de mail aanpast?
Alvast bedankt,
Naatz
Opgelost. Dank!
Laatst bewerkt door een moderator: