Vet afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanswe

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Ik heb in een query de volgende definitie gemaakt:
Item_data: "Item information:" & Chr(13) & Chr(10) & [Item_on_Ebay] & [Color] & [Model] & [Gewicht] & [Diameter] & [Lengte] & [Breedte] & [Hoogte] & [Inhoud_cup] & [Inhoud_qrt] & Chr(13) & Chr(10) & "Group information" & Chr(13) & Chr(10) & [Groep_tekst_blok]![Groep_textblok]
Hoe zorg ik ervoor dat de 2 teksten "Item information:" en "Group information" vet worden in een form en de rest niet.
Zie ook mijn andere vraag "Voorwaardelijke vulling"

Een deel van de tekst in een tekstvak anders opmaken dan de opmaak van het hele tekstvak kan alleen in 2007, niet in een oudere versie. Dus dat is voorwaarde één. Heb je een oudere versie, dan kan het dus alleen door met de positie van losse tekstvakken te goochelen, waarin je elk veld apart opslaat.

Ik zou de twee tekstreeksen die je in de samenvoeging gebruikt dan ook weghalen uit de formulereeks, en ze als label voor de twee tekstvakken zetten:

tekstvak1:
Label: Item information:
Besturingselementbron: [Item_on_Ebay] &" " & [Color] &" " & [Model] &" " & [Gewicht] &" " & [Diameter] &" " & [Lengte] &" " & [Breedte] &" " & [Hoogte] &" " & [Inhoud_cup] &" " & [Inhoud_qrt]

tekstvak2:
Label: Group information:
Besturingselementbron: [Groep_tekst_blok]![Groep_textblok]

Aangedragen oplossing

Allereerst werk ik met Office 2007 (versie okt 2009) incl. access 2007. In mijn vorige versie Access 2000 werkte het wel, via een omweg, eerst twee blokken in 2 aparte query's en dan deze vervolgens weer samenvoegen in een derde query. Het probleem onstaat juist in 2007 want als ik het op dezelfde manier doe als vroeger wijzigt access weer de opmaakt in standaard tekst, niets vet.
2 aparte text blokken kan niet aangezien dit blok weer als een geheel via een conversie automatich wordt getransporteerd naar een Oracle database. Hiervoor heb ik 1 tekstblok nodig. Het vette is belangrijk zodat er automatisch word herkent dat dit een header is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan