vette letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvr

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Berichten
185
Ik heb weer wat nieuws; nooit eerder gehad.
Sommige letters worden vet weergegeven op mijn scherm.
Overal; in teksten, in de verkenner etc.
Terwijl ik dit zit te typen zie ik in mijn eigen tektst bijv. o.a. de b, g, i en l vet. ( ook de komma)
Vooral bij dubbel l is dat niet echt prettig kijken.
Heeft iemand anders dit al eens bij de hand gehad?
 
Ik heb geen idee waar het door veroorzaakt wordt, maar ik heb dit ook een stuk of drie keer meegemaakt.
Het gebeurde toen alleen in de Verkenner bij de beschrijvende tekst - zie bijlage.
Na sluiten en weer openen van de Verkenner was de tekst weer normaal.
Maar nogmaals, ik heb geen idee hoe dit komt en ik heb het nu al weer en paar weken niet gezien.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet welk stuurprogramma dit doet, maar je kan eens de cleartype-optie van windows inschakelen.
Ik heb cachemanXP en die geeft de optie om "fonts gladder te maken (Cleartype)", om de snelheid van de pc te verhogen (klein beetje natuurlijk). Misschien kan je het is downloaden en dit is aanvinken, heropstarten en zien of je nog hetzelfde probleem hebt. Als je deze optie zelf niet zo leuk vindt, dan kan je die natuurlijk ook gewoon weer afvinken en heropstarten. Dan is alles weer normaal. Ik weet dat dit maar een probeerseltje is, maar je kan het eens proberen of het iets uithaalt. ;)
 
Hé typisch, ik heb geen mailtje ontvangen voor de reactie van James007, dus ik lees nu pas je berichtje.

Ik heb, na het 'n week te hebben aangekeken, het probleem opgelost door tijdens het opstarten van de comp. de resetknop te gebruiken, waarna Scandisk aan de gang ging.
Ondanks dat er geen fouten zijn gevonden, is het probleem opgelost??
Bedankt voor de reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan