Vevelende Popups

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spongerob

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Hallo,,

Sinds kort heb ik op de laptop veel last van popups die uit het niets ontstaan, als ik gewoon een paar uurtjes de laptop aan laat staan staat de taakbalk vol met popups van CiD, het zijn wel elke keer anere sites, bijvoorbeeld marktplaats, parship, typhone en van die winwinwin dingen die nergens op slaan.

Ik heb Ad-Aware al volledig laten draaien maar die heeft alleen 350 cookies kunnen verwijderen, voor de rest niets gevonden..

weet iemand wat dit is?

Mvg

Spongerob

de google toolbar staat al geinstalleerd en houd al een hoop tegen, de popups openen ook gewoon in de verkenner als de laptop niet gebruikt word.. wat er ook gebeurd, word internet, spelletjes overal opend hij de popups

en voordat je naar nucia gaat scan je eerst even met mbam.
neem de free versie.
na installatie even updaten en dan de snelle scan.
als dat nog niet geholpen heeft dan neem je free versie van superantispyware ook na installatie even updaten en dan scannen.
www.superantispyware.com
als dat niet geholpen heeft kun je een hijack plaatsen.

de bovengemelde opdrachten moet je uitvoeren voordat je een log plaatst.
Dat zal men je bij die site ook eerst verplichten.

heb Mbam volledig laten scannen, geen resultaten, alles was clean, zal morgen die andere anti spyware laten draaien mocht dat nodig zijn :)
ga nu eerst slapen, morgen ga ik wel verder scannen :)

Edit: Ik heb net SuperAnti Spyware laten draaien, weer 80 cookies eruit gehaald.. ik laat de laptop nu even aanstaan om te checken of hij nogsteeds doorgaat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan