Vezenden email geeft foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coolskin

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Hoi,

bij het opstarten probeerd outlook steeds 2 email berichten te versturen en krijg dan een foutmelding omdat hij ze niet kan versturen.
Weet iemand ook waar ik deze berichten kan verwijderen? Ik kan de brichten niet vinden binnen outlook.

Groet,

Pieter

Zowel postvak concept als uit zijn leeg.

Groet,

Pieter

Dan mogelijk maar eens met de Office CD een reparatie uitvoeren?

Na een nieuwe instalatie nog steeds het zelfde probleem. Outlook gebruikt de oude instellingen weer, die worden blijkbaar niet verwijderd.

Groet,

Pieter

Kun je een nieuwe .pst file aanmaken? Dan kun je later je inbox importeren in de nieuwe .pst file en zou het probleem in principe opgelost moeten zijn.

Hoi,

wat bedoel je met een .pst file? en waar staat deze file?

Groet,

Pieter

Outlook bewaart alle mails in een .pst file (meestal outlook.pst)

Deze kun je normaal vinden in:
C:\Documents and Settings\<username>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Je kunt een nieuwe .pst file maken via File/New/OutlookData File
(uhm, bestand, nieuw, outlook data bestand?)

Let op, je bedoelt toch niet toevallig Outlook Express?

Prima, dan zou je gewoon een .pst file moeten hebben.

Hoi,

ben inderdaad het probleem kwijt na het maken van een nieuwe file maar zie nu mijn emails niet meer. Komt na overschrijven van nieuwe met de oude file het probleem terug?

Groet

je kunt nu via bestand, import & export, uit ander programma (je gelooft het niet hè?), bestand met persoonlijke folders ( .pst) de oude importeren.
Je kunt opgeven welke je wilt importeren, dan kies je alleen de folders die je nodig hebt (postvak in, verzonden, contactpersonen, misschien agenda/taken)

Ik dacht dit kan niet waar zijn.:thumb:

Dankje wel, zul je de zolder wel vol van hebben liggen.:D:D

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan