vga aansluiting naar tv????

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpcrobbie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Ik heb sinds kort een laptop (HP-DV1070ed) en nu heb ik een vraag:

Mijn tv heeft de volgende mogelijkheden: SCART - Gele tulp - S-video
De HDMI aansluiting op mijn laptop kan ik niet gebruiken toch?
Maar kan ik wel de vga uitgang gebruiken om daar mijn tv op aan te sluiten?
Nu heb ik zelf al wat zitten speuren op het net maar kon geen concrete antwoorden vinden, zou ik iets met deze kabel kunnen:

http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=351141

Laatst bewerkt:
Deze error krijg ik:
No Service Name Specified
Your request did not contain a service name. Please provide a service name as part of the URL.

Example URL:

http://.../scripts/wgate/CreateSO/!
or...

Session Already Terminated
There is currently no session running that might accept this request.

This situation usually occurs if your session has been closed by the Internet Transaction Server and you tried to navigate to a previously requested page by selecting BACK in your browser. To proceed you must first restart the session as described above.

© 1996-2001, SAP AG

met deze kabel kan het

Nu staat de link goed ;)

Kan ik met deze kabel goed beeld krijgen op mijn tv vanaf mijn Nvidia 9600M GT
Ik heb dus geen tv out :confused: maar wel een vga out en hdmi

Ik heb ook ergens gelezen dat dit misschien kon gaan werken:

Kabel van VGA naar RGB en dan een scartblokje van RGB naar scart

Laatst bewerkt:
Nu staat de link goed ;)

Kan ik met deze kabel goed beeld krijgen op mijn tv vanaf mijn Nvidia 9600M GT
Ik heb dus geen tv out :confused: maar wel een vga out en hdmi

Ik heb ook ergens gelezen dat dit misschien kon gaan werken:

Kabel van VGA naar RGB en dan een scartblokje van RGB naar scart
met de kabel gaat het, ik had hem je toch ook al gegeven, zo'n link

Ik was vanmiddag bij een technische elektronica zaak en daar vertelde hij mij dat het niet kon met alleen een kabel, ik zou altijd een converter nodig moeten hebben omdat het 2 verschillende signalen zijn.
Ik ben de weg nu even helemaal kwijt.... de een zegt het kan met alleen een kabel en de ander zegt dat ik een converter nodig heb.
Kijk als het kabeltje nu een paar euro koste dan probeerde ik het gewooon uit. maar ik hoop eigenlijk dat iemand mij hier uitsluitsel over kan geven.
Robincon bedankt voor de link ;)

Ik was vanmiddag bij een technische elektronica zaak en daar vertelde hij mij dat het niet kon met alleen een kabel, ik zou altijd een converter nodig moeten hebben omdat het 2 verschillende signalen zijn.
Ik ben de weg nu even helemaal kwijt.... de een zegt het kan met alleen een kabel en de ander zegt dat ik een converter nodig heb.
Kijk als het kabeltje nu een paar euro koste dan probeerde ik het gewooon uit. maar ik hoop eigenlijk dat iemand mij hier uitsluitsel over kan geven.
Robincon bedankt voor de link ;)
een converter is niet nodig, alleen op de pc instellen dat die poort ook word gebruikt, staat vaker bij laptops uit, kan gewoon in windows.

Oke dank je wel voor de reactie!!
Dan ga ik maar gewoon die kabel bestellen en dan probeer ik het wel uit. Zonder converter.
Hoe zet ik die poort open in windows?? ik ben echt een leek :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan