VGA compatible

Status
Niet open voor verdere reacties.

junyhooi

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2008
hallo
ik heb een probleem met mijn videokaart
nadat ik windows opnieuw had geinstalleerd was de video kaart niet geinstalleerd. er staat een vraagteken bij videocontroller VGA-compatibel.

kan iemand mij helpen ?

Laatst bewerkt:
WELKOM OP HELPMIJ

de bedoeling is dat je ook de drivers van je videokaart opnieuw installeerd.

weet je welke kaart je hebt?

In de misbruikmelding:
hallo
ik heb een probleem met mijn videokaartnadat ik windows opnieuw had geinstalleerd was de video kaart niet geinstalleerd. er staat een vraagteken bij videocontroller VGA-compatibel. die moet ik dus installerenmaar ik weet niet hoe. ik weet ook niet wat voor videokaart ik heb. kan iemand mij helpen?

Welkom op Helpmij.:)

De misbruikmeldings knop is niet om vragen te stellen, maar om dingen aan een Moderator(sectie beheerder) door te geven die aandacht nodig hebben. Denk hierbij aan verkeerd geplaatste vragen of vragen die volgens de huisregels niet kunnen, om maar een paar voorbeeldjes te noemen.

WELKOM OP HELPMIJ

de bedoeling is dat je ook de drivers van je videokaart opnieuw installeerd.

weet je welke kaart je hebt?

Nee dat is het juist ! ik weet het niet is de computer van een vriend en ik heb xp opnieuw geinstalleerd! ik heb wel voor de audio kaar een driver kunnen vinden, maar niet voor de video.

wat kan ik nu doen?

er zit wel een aparte kaart in?
of is het een onboard?dan zouden de drivers ook op moederbord cd staan.

indien aparte kaartdownload volgend program

daar mee kun je zien wat er allemaal in die pc zit

everest
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=4181

Maar ik kan daar die driver niet gratis downloaden he? wat ik heb het nu met mijn eigen computer gedaan 34 % van mijn drivers zijn niet goed. wat kan ik hiermee?

Maar ik kan daar die driver niet gratis downloaden he? wat ik heb het nu met mijn eigen computer gedaan 34 % van mijn drivers zijn niet goed. wat kan ik hiermee?

denk dat je verkeerde gedownload hebt.

je moet op die pagina everest downloaden

ik ben nu op mijn eigen computer ingelogd en ik zie het je kan zien alles wat in je computer zit met dit programma.

moet ik gaan kijken welke video kaart de andere computer nodig heeft?

maar hoe kan ik al mijn drivers updaten?

ik ben nu op mijn eigen computer ingelogd en ik zie het je kan zien alles wat in je computer zit met dit programma.

moet ik gaan kijken welke video kaart de andere computer nodig heeft?

maar hoe kan ik al mijn drivers updaten?

als je weet welke kaart het is dan kun je hier vermelden en dan zoeken we ff de juiste site op

ik ga nu checken. ik laat je zo weten.

video kaart is video castlerock

Veld Waarde
Video kaart VIA VT8622/3 CLE266 Chipset - Graphics Controller

Laatst bewerkt door een moderator:
ik druk op download now , maar er gebeurd niks.

er komt te staan thank you for downloading

hij is geinstalleerd,maar de dvd doet het niet echt soepel nog.

maar toch bedankt!!!

ik wil mijn computer gaan updaten de driver hoe moet ik opzoek gaan naar de drivers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan