vga en hdmi

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Berichten
291
Hoi,

ik heb hier een Packard Bell AGM00 laptop, met kapotte vga. Ik zou graag op een of andere manier dit probleem op willen lossen, heb gezien dat er ook een hdmi-aansluiting inzit. Kan ik dan de hdmi-aansluiting gebruiken en een beeldscherm aansluiten, ipv ingebouwde beeldscherm te gebruiken? Het te laten maken kan niet, een nieuw moederbord erin is te duur. Bovendien kan het een speciale soort zijn...
 
Met VGA bedoel je de videokaart? Als je geen laptop beeld krijgt dan kun je gewoon een ander schermpje proberen maar ik ben bang dat hij compleet dood is.
 
Goedemiddag ,

Als je beeldscherm defect is zou je dat kunnen proberen maar als het de videochip (kaart)op moederbord dan betwijfel ik het of dat gaat lukken.
 
Nee, het is op het moederbord, maar ik kan als ik bijv. Ubuntu(linux) draai, in ''Grafisch Veilige Modus'' gebruiken, alleen is de resolutie wat anders.
 
Maar heb nu toch 2 dagen een goed werkend systeem gehad! Ik kreeg alleen na een tijd een blauw scherm van Windows en hij valt uit als hij heet wordt. Na twee dagen trad hetzelfde probleem weer op... :S


Misschin is het dan toch niet op het moederbord. Zou de reparateur fout zitten??:p

Iemand nog een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan