vga-hdmi-dvi werken niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat jullie het zeiden dat ik de afstandsbuisjes erin moest steken
maar kan ik het ook zo,der want ik heb er maar 2

Kan niet zonder, want dat raken de kontakten van je moederbord het staal van de kast, krijg je kortsluiting en kun je de hele boel opblazen als je pech hebt

Hoi,

Ze zien er zo uit als hier in dit bericht en twee st is niet standaard.
Ga dan nog een stap terug als je wilt proberen om het werkend te krijgen bouw moederbord uit en voeding leg moederbord op een boek en sluit hem eens aan zoals je nu hebt gedaan dan heb je in ieder geval geen last van eventuele kortsluiting.
Aan zetten doe je dmv even kontact te maken op de an pennetje op moederbord.

Vraag me ook af of de 4-pins stroomaansluiting op moederbord wel aangesloten is...

ok ik ga het proberen

ja die zijn aangesloten mrmusic

Laatst bewerkt door een moderator:
@wout12345 : ik heb het gevoel dat een stukje van het kwartje niet wil vallen? Jij blijft namelijk over je videokaart schrijven. Er is echter al meerdere malen gesproken over het aansluiten van een monitor op de onboard videochip. Daarom misschien nog maar een keer : ruk de losse videokaart uit de computer en leg 'm terzijde.
Neem 1 monitor en verbind deze met 1 van de 3 aansluitingen in de rode cirkel. (net welk soort kabel je bij de monitor voorhanden hebt). Wat gebeurt er nu als je de machine aanzet?

onboard.jpg

Ik krijg geen beeld monitor staat precies in slaapstand heb dit al uitgetest met vga en hdmi op 3 verschillende monitors

zonder de losse videokaart
en getest met vga aansluiting en de hdmi aansluiting

ok dat schept wat duidelijkheid.

Dan nu de hele boel uitbouwen, afstandsbusjes plaatsen en alles, zonder de videokaart, weer goed inbouwen en goed aansluiten vooral ook

Bedoelen jullie dan moederbord met 24pin en 4pin aangesloten samen met de processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan