VGA installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

roland55

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Hallo,

ik heb een probleem. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd. Het meeste staat er op, maar tijdens het scrollen op internet gaat dit heel traag. Het internet is dus wel op gewoon goede snelheid, maar het scrollen gaat zeer langzaam.

Ik ben al via deze computer --> eigenschappen --> apparaatbeheer --> naar installeren stuurprogramma's gegaan. Maar dit lukte niet. Ik heb een cd 'drivers & utility' (van fujit*su computers siem*ns). Maar als ik dan bij installeren op automatisch klik, zegt hij dat de software niet is gevonden. Kan ik dit handmatig doen? Zo ja, hoe moet dit?

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.

dat het scrollen langzaam gaat komt doordat er geen videokaart drivers geinstaleerd zijn....

kun je aangeven welk model fujitsu siemens je hebt,dan kunnen we kijken wat voor videokaart er in zit zodat je de desbetreffende drivers kan downloaden...

Als ik bij deze computer op eigenschappen klik krijg ik dit:

Systeem:
Micosoft windows XP
Home Edition
Versie 2002
Service Pack 1

Computer
Intel(R)
Pentium(R) 4 cpu 2.60GHz
Kloksnelheid: 2.60 GHz
512 MB Ram-geheugen

enne 'monitor c700-4 :)

De video kaart is een:

nVIDIA GeForce 6200 A-LE

Weten jullie wat ik nu moet/kan doen??

groeten

Ik weet nu dus welke video kaart ik heb, waar kan ik dan de desbetreffende drivers downloaden?

-trouwens, bedankt voor de hulp die jullie al gegeven hebben! :D

Ik heb de driver geinstalleerd, het scrollen gaat nu goed! maar nu doet zich een ander probleem voor: het beeldscherm is opeens in sclechte kwaliteit (bij configuratiescherm 4 bits en lage resolutie. Hoe kan ik dit oplossen??

gr.

Kan je die niet hoger zetten via beeldschermeigenschappen of nvidia control panel?

Zo nee, probeer eens de chipset drivers te installeren.
Kan je het merk en type van je computer noemen?

Ik kan hem niet hoger zetten via configuratiescherm,

Als ik bij deze computer op eigenschappen klik krijg ik dit:

Systeem:
Micosoft windows XP
Home Edition
Versie 2002
Service Pack 1

Computer
Intel(R)
Pentium(R) 4 cpu 2.60GHz
Kloksnelheid: 2.60 GHz
512 MB Ram-geheugen

enne 'monitor c700-4

of heb je andere gegevevens nodig?

gr

Ik bedoel wat voor computer
Zoals bijvoorbeeld een Dell Dimension 5000, HP Pavilion a6600

EDIT: Ik heb een beter idee: Download + Installeer PC Wizard. Open het programma en maak een screenshot van: ''Systeemoverzicht''. Stop die screenshot in een bijlage in een bericht.

Laatst bewerkt:
bedoel je dit:
- Fujitsu Siemens
- Intel Pentium 4 2600 Mhz
- ACPI multiprocessor-pc
- microsoft windows XP home edition

??

Nee, doe maar wat ik net zei (dat met PC Wizard en daar screenshot van maken en in bijlage stoppen).

Ik hoop dat ik het goed gedaan heb. Ik typ het maar, want het bestand zou te groot zijn:

- moederbord: GA-8ISXT
- chipset: Inetl i865PE
- processor: intel pentium 4 @ 2600 MHz
- fysiek geheugen: 512 MB (2x 226 DDR-SDRAM)
- Videokaart: GeForce 6200 A-LE
- Harde Schijf: ST3120022A (120 GB)
- DVD-Roms station: HL-DT-ST DVD-ROM GDR8161B
- DVD-Rom station: _NEC DVD+RW ND-1100A
- monitor type: C-700 4 16 inches
- netwerkkaart: Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C......
- besturingssysteem: Microsoft Windows Xp home edition 5.01.2600 Servic.....
- Directx: versie 9.0 (juli 2008)

Ik heb deze geinstalleerd en ook uitgevoord, maar het beeld is nog steeds van slechte kwaliteit. (ik kan hem niet hoger als 4 bits zetten)

By the way, als ik internet opstart komt er vaak: ' er is ene fout opgetreden...' waarna internet zich afsluit, ik dnek dat dit ook te maken heeft met de beeldscherminstellingen.

Heb je nog suggesties om van die 4 bits af te komen?

gr.

PC al opnieuw opgestart?
Zo nee, doe dit eerst
Zo ja, instaleer videokaart driver nog een keer

Ik heb hem al een keer opnieuw opgestart.

ALls ik via die setup het programma installeer, installeert hij ook ene aantal ' dingen', maar hoe kan ik die videokaartdriver installeren, of is dat het bestand wat je hebt gestuurd?

Want het blijft bij 4 bits?

sorry, ik ben lastig :confused:

gr.

Ben er mee bezig, maar als je bijv. die chipset hebt geinstalleerd. Dan druk ik uiteindelijk op voltooien, is dat het dan? of moet je daarna nog iets doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan