VGA installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dan is het klaar.
Dus nog een keer: chipset installeren, opnieuw opstarten, videokaart dirver installeren, opnieuw opstarten, en dan kijken of je het kan veranderen. Lukt dit nog steeds niet heb ik al een vermoeden waar het aan ligt...

Sorry, het is nog steeds niet gelukt. Heb gedaan wat je zei.

Weet je misschien waar het aan ligt?

Ik waardeer het trouwens heel erg dat iemand zo de tijd voor je neemt :thumb:

Wellicht heb ik een goede site gevonden (Fijutsi Siemens site) Met drivers, maar hoe weet ik welke driver ik nodig heb voor het beeldscherm??

groeten

Vraag: zit de stekker van het beeldscherm in je computer wel onderaan in een horizontale sleuf?
of zit hij hoger samen bij oa usb?

(weet je dit niet dan kan je ff een foto maken)

Die stekker zit wel goed. Het is ook niet zo dat het beeld gelijk slecht is, want bij dat 'wormpje' (lade windows) ziet het er nog goed uit. Maar als je kunt kiezenwelke gebruiker je wilt dan is het slecht (die 4bits)

groeten.

Weet ik, ik heb dit probleem vorige week ook gehad.
Dit was weg nadat ik alle drivers had geinstalleerd.
Ik heb een idee, instaleer de on-board videokaart drivers ook eens.
Dat zijn denk ik deze.

Maar 1 ding is zeker: probleem zit waarschijnlijk in ontbrekende/verkeerde drivers

Dat het probleme in de 'drivers' zit denk ik - met mijn gebrekkige verstand van computers ook. Ik heb die driver geprobeerd te installeren, maar ik krijg een foutmelding:

"een of meer bestanden die nodig zijn voor installatie ontbreken of zijn beschadigd"

??

Het had te make met service pack, maar het is nu opgelost. In ieder geval bedankt voor de moeite :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan