vga koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshermsen2000

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
ik heb dus het vermoeden dat mijn vga koeler niet goed is.
ik heb een club3d ati radeon 9600 pro.
want hoe langer ik een spel speel hoe stroever die gaat lopen.
niet echt prettig om te spelen.
weet iemand een prog waarmee je de temp van je videokaartkoeler kan checken

Je videokaart heeft geen temperatuur-sensor en er zal dus geen één progje de temperatuur kunnen weergeven.

En hoe weet je dat de koeler van de videokaart dan stroever gaat lopen in games? Waar merk je dit aan? Graag wat meer info.

nou als ik begin te spelen loopt die lekker soepel,
maar na een uur spelen krijg ik framelag.
is vrij iritant

Geplaatst door Muurhond
Je videokaart heeft geen temperatuur-sensor en er zal dus geen één progje de temperatuur kunnen weergeven.
Mijn videokaart, een Asus V9750-TD 256 MB, heeft dat wel... Bij de geavanceerde eigenschappen van beeldscherm staat de temp van de GPU-kern en de omgevingstemperatuur.

Er kunnen nog veel meer andere redenen zijn waarom het spel stroever gaat lopen. Gebrek aan geheugen, grotere swapfile, ...

Geplaatst door Dick Borstlap

Mijn videokaart, een Asus V9750-TD 256 MB, heeft dat wel... Bij de geavanceerde eigenschappen van beeldscherm staat de temp van de GPU-kern en de omgevingstemperatuur.

Ja, maar dan spreek je niet over dezelfde type videokaart. ;)

Zijn videokaart heeft dat niet.

En idd wat Sauria zei, kan ook deze problemen veroorzaken.

Je kan om te beginnen de koeler op de videokaart uit te blazen zodat al het stof en andere troep verwijdert wordt.

Een vga kooler bestellen op internet

ik heb de artic cooler rev 3 werkt heel goed, en best makkelijk te monteren !! (zeker voor jou, want volgens mij heb jij een passieve cooling)

www.tweakers.net/pricewatch

en dan bij coolers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan