VGA vs. DVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Beste allen. Ik ben een systeem aan het samenstellen voor iemand. Het moet een budgetsysteem zijn. Nu zit ik beetje in een twist bij het kiezen van de monitor. Ik twijfel tussen een ASUS MS208N en de ASUS MS202D. Het verschil in prijs is ongeveer 20 euro. De laatst genoemde heeft enkel een VGA-aansluiting, de eerste ook een DVI aansluiting. Nu is mijn vraag dus of dit kwa beeldkwaliteit echt verschil gaat uitmaken.

Sta mij toe je vraag met een wedervraag te beantwoorden: hééft de 'budget' videokaart wel een DVI aansluiting?

gast0225
Sta mij toe je vraag met een wedervraag te beantwoorden: hééft de 'budget' videokaart wel een DVI aansluiting?

Dat vertelt de TS in zn vraag al, de een heeft wel DVI en is 20 euro duurder.

@Kenju
Het ligt er eiegenlijk een beetje aan wat voor een scherm of je eraan wilt hangen, wat je met je pc wil gaan doen.
Persoonlijk zou ik, met de blik op de toekomst gericht, toch voor degeen gaan met dvi, je kunt daar je flatscreen op aansluiten, vga is een aflopende zaak(DVI eigenlijk ook al een beetje)...

Dat vertelt de TS in zn vraag al, de een heeft wel DVI en is 20 euro duurder.
Nou,................ m.i. niet, want er wordt NIET vermeld welke de budgetkaart is. (Het voor de handliggende is niet altijd voor de hand liggend)

Mij leek logisch dat de kaart met DVI(een extra optie) de duurdere zou zijn..
We wachten vrolijk reactie van de TS af;)

Als je meer van het gamen bent zal ik toch een DVI nemen. Maar eigenlijk zit er bijna geen verschil in.
De DVI is wel nieuwe die kwam pas in 1998 uit terwijl de VGA al sinds 1987 bestaat.

@Mas90009: Topic is van juli 2010.Niet aktueel meer dus.Tevens heeft de ts'r zelf al niet meer gereageerdt.
Is niet de eerste keer dat we dat tegen je moeten zeggen.

•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.

Tijd voor een slotje dan maar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan