vgacard

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinawou

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2001
Hoi wie kan mij helpen aan de downloadsoftware voor de kleurencard van de OPtilex CX 150 van DELL die gekocht is op 21-09-2001.
ik ben al op de dell site geweest en daar geven ze allemaal verschillende kleurencads aan . maar als ik die ga dowloaden en dan later moet instaleren krijg ik een hele vreemde taal en weet ik niet meer wat ik moet doen.Dus HELP HELP HELP
is niet prettig op met 16 kleuren op je pc te zitten

Je kan dell bellen. Als het goed is heb je ook een cd met drivers bij de pc gekregen. Als het een compleet systeem is en nieuw gekocht is in de winkel.

Welk pc model heb je..........graag zoveel mogelijk gegevens.

Ik zit ondertussen ook even bij Dell.nl te kijken en kom daar de naam tegen die jij noemde. Dacht dat het ging om de naam van je geluidskaart blaakbaar is het de naam van je pc :)

zit ie hier niet tussen. Of was je daar zelf al geweest?

Laatst bewerkt:
hoi bedankt voor je berichtje.
het probleem is dat mn zus deze pc gekocht heeft en er helemaal niks bij zat(stom nastuurlijk.)
ik ben op de soite van del gewerest en ook vrschillende vgacard gedownload. ***lig is dabn dat als je wilt instaleren je er een vreemde buitenlandse taal bijh krijgt en dus de instalatie niet lukte .
mischien weet u iets?
gr marina
die optilex CX150 2D8B70J is het type en model
van de pc en hij is toender tijd gekocht op 21-09-2001

ik denk dat je of even de pc open moet maken en even kijken welke kaart er in zit. Of het proggie aida32 dat proggie kan je ook meer vertellen over wat er in zit.

Ook al begrijp je de taal niet waarschijnlijk hoef je alleen maar op next enzo te klikken tot dat ie klaar is.

succes

hoi bedankt . maar daarvoor moet ik nu eerst naar purmerend want daar woont mijn zus, en wat ikmwel weeet dat het een vgacard onboard is. ik ga morgen nar purmerernd. in ieder geval vast bedankt voor de hulp en als hert morgen niet lukt dan meld ik mij morgen weer. gr marina

nou succes ermee. Als je zeker weet dat het onboard is dan moet je zowiezo 1 van intel versies hebben.....

LET OP JE WINDOWS versie

vga card

hoi
bedanmkt voor al de moeite maar ik kreeg net een telefoontje dat mn zuster er een computer deskundige heeft laten kijken en dat nu de hele kleurencard het niet meer doet ze krijgt alleen maar een wit beeld eerst geel en nu alleen nog maar wit.
lekker he daar ben ik en jij dus nu ook al de hele dag mee bezig nogmaals bedankt
en gr marina

Lekker ***lig voor je zus.............een driver zou de boel nog kunnen redden. Maar als die man/ vrouw die er nu naar gekeken heeft echt zo deskundig is zal ze wel een nieuwe kaart gaan kopen........

succes er mee.

verplaatst van overige software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan