VHS banden op mijn laptop zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrice

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2001
Ik heb een laptop (Packard Bell E3260).
Is het mogelijk om een videospeler hierop aan te sluiten en vhs opnamen op mijn harde schijf te zetten? Ik wil backups maken op cd.

Gr.

Patrice

Om je video banden op te nemen op je HD zul je een TV-in op je laptop of PC moeten hebben.

Als je een TV-in hebt dan heb je daarbij ook software gekregen waarmee je tv beelden kunt opnemen je kunt hetzelfde doen met je video band.

Ik heb net op de site van Packard Bell gekeken maar de Packard Bell E3260 heeft geen TV-in maar alleen een TV-out. Dus zal het niet mogelijk zijn op je laptop.

Voor een PC zou je een tv-kaart kunnen kopen of een videokaart met een tv-in. Voor een laptop verwacht ik niet dat er een mogelijkheid er is om uit te breiden.

De groeten,
Mark

Die laptop heeft een firewire ingang, die is uitermate geschikt om video's mee te capturen.

Verder is er een USB ingang. Pinnacle heeft capture-apparaten die via USB werken.

Tenslotte kun je ook een PCMCIA Capturecard kopen.

Geplaatst door Tiborv
Die laptop heeft een firewire ingang, die is uitermate geschikt om video's mee te capturen.

Verder is er een USB ingang. Pinnacle heeft capture-apparaten die via USB werken.

Tenslotte kun je ook een PCMCIA Capturecard kopen.

Zo leer ik ook eens wat :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan